VersloSavaite.lt   
2021 02 05, 10:33
Lietuvos paštas: šį sausį beveik 80 proc. daugiau siuntų

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Remiantis Lietuvos pašto duomenimis, sausį siuntų srautas išliko toks pats kaip praėjusį gruodį, o lyginant su 2020 m. sausiu, siuntų kiekis yra 80 proc. didesnis. Lyginant su pernai metų sausiu, kiek daugiau nei 30 proc. pakilo ir į užsienį siunčiamų siuntų kiekiai.

 

Populiariausiu siuntimo būdu išlieka paštomatai – sausį jais keliavo beveik pusę visų siuntų.

 

 „Paprastai sausio mėnesį siuntų kiekiai stabilizuojasi ir sakome, kad šventinis laikotarpis baigėsi. Šių metų pradžia visai kitokia – intensyvumas lygiai toks pats kaip ir metų pabaigoje. Pasaulinės tendencijos jau kelis metus iš eilės rodo, kad kasmet augant elektroninės prekybos sektoriui, kartu auga ir siuntų kiekis, laiškų, priešingai – mažėja. Karantinas naujus gyventojų apsipirkimo internetu įpročius tik paspartino – sausio mėnesio statistika tai puikiai įrodo“,  – sako Lietuvos pašto Rinkodaros ir pardavimų vadovas Norbertas Žioba.

reklama

 

Anot jo, šiuo metu didžioji dalis Lietuvoje keliaujančių siuntų gavėjams yra pristatomos laiku. Yra tam tikrų iššūkių, kaip pavyzdžiui, susirgę darbuotojai, praeitą savaitę buvęs snygis, prastos eismo sąlygos, kartais pasitaiko žmogiškųjų klaidų, tačiau daugelis šių nesklandumų yra laikini ir greitai išsprendžiami.

 

Didesni vėlavimai fiksuojami su užsienio siuntomis, ypač gaunamų iš trečiųjų šalių, kaip Kinijos, ar siunčiamų į JAV, Kanadą, Izraelį, Kiprą, kurių judėjimą veikia pandemijos sukelti trikdžiai. Šiuo metu daugelis šalių vis dar kovoja su virusu, iš užsienio paštų nuolatos sulaukiama pranešimų apie galimus paslaugų sutrikimus. Informaciją apie preliminarius siuntimo terminus galima rasti čia.

 

 „Atsiprašome klientų už šiuo metu galimus nepatogumus. Visada sekame situaciją ir imamės visų reikalingų priemonių iškilusiems nesklandumams išspręsti, kad siuntos gavėjus pasiektų kuo greičiau. Šiuo metu Lietuvos pašte dirba apie 50 laikinų darbuotojų, dvigubai padidinti skambučių centro pajėgumai – reaguojame į kiekvieno kliento užklausą.

 

Taip pat įmonėje įgyvendinami ne tik šiam momentui reikalingi sprendimai, tačiau pasaulines tendencijas atspindintys strateginiai pokyčiai – intensyviai ruošiamasi pilnai pereiti prie automatizuotų ir centralizuotų skirstymo procesų, kurie jau netolimoje ateityje leis dirbti greičiau ir efektyviau, taip gerinant paslaugų kokybę,“ – sako N. Žioba.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama