VersloSavaite.lt   
2012 11 20, 14:01
Lietuvoje įsigali Black Friday išpardavimų tradicija

Pasaulyje populiarus Black Friday (angl. juodojo penktadienio) išpardavimas, kiekvieną lapkritį sutraukiantis minias į didžiuosius prekybos centrus ir žymintis kalėdinės prekybos pradžią, įsitvirtina ir Lietuvoje.

 

Penktadienį vykusio išpardavimo metu prekybos centre „Europa“ apsilankė 18,6 tūkst. lankytojų, kurie per vieną dieną čia išleido daugiau nei 1,2 mln. Lt, iš jų – 0,5 mln. Lt buvo išleista drabužiams. Avalynės parduotuvių apyvartos išpardavimo metu augo 8 kartus, drabužių – 8,5 karto, grožio prekių, aksesuarų, vaikų prekių segmente – 10, interjero prekių segmente – 11 kartų, restoranų segmente – dvigubai.

 

„Šis Black Friday išpardavimas – vienas sėkmingiausių mūsų istorijoje. Jo metu dalis mūsų centro nuomininkų per vieną dieną pasiekė pusės mėnesio apyvartos normą, kai ankstesnių išpardavimų metu apyvartos augdavo vidutiniškai 5-6 kartus, – sako prekybos centro „Europa“ vadovė Gintarė Urnevičienė. Jos teigimu, penktadienį prekybos centre apsilankė ir 10-15 proc. daugiau lankytojų nei per ankstesnius Black Friday išpardavimus ir net 35 proc. daugiau nei įprastą darbo dieną.

 

G. Urnevičienė sėkmingo išpardavimo priežastis aiškina gerėjančiu bendru vartojimu, prasidedančiu prieškalėdiniu laikotarpiu, o taip pat – realiu, „neišpūstu“ pasiūlymu. „Ne pirmą kartą siūlydami realias 20-30 proc. nuolaidas prekėms, užsitarnavome pirkėjų pasitikėjimą, tad jie penktadienį atėjo jau būdami tikri, kad užsukę į bet kurią centro parduotuvę ras prekių su siūloma nuolaida, o ne rinkodarines kampanijas, skirtas pritraukti masėms bei viliojančias netikromis, tik su išlygomis galiojančiomis nuolaidomis“, – pastebi G. Urnevičienė.

 

Pasak prekybos centro „Europa“ vadovės, pirkėjai Black Friday metu ieško universalių, ne vieną sezoną tarnausiančių prekių, vadinamųjų investment pieces, pavyzdžiui, kokybiškų rankinių, avalynės, laikrodžių ar pan.

 

Mados ir stiliaus centras „Europa“, valdomas vienos didžiausių nekilnojamojo turto investicijų valdytojų Šiaurės ir Baltijos šalių regione „BPT Asset Management A/S“, duris atvėrė 2004 m. Šiuo metu 21 tūkst. kv. m centre veikia daugiau nei 80 aprangos, avalynės, namų interjero ir stilingų aksesuarų parduotuvių. Taip pat – 9 kavinės ir restoranai.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama