reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2020 03 02, 11:46
Lietuviai žvalgosi ir naujų, ir brangesnių automobilių

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Šalies gyventojai renkasi įsigyti brangesnius ir naujesnius automobilius, o naujai transporto priemonei pirkti jie į banką dažniau kreipiasi dėl automobilių lizingo nei paskolos, rodo „Swedbank“ duomenys.

 

Per praėjusius metus gyventojai „Swedbank“ sudarė 48 proc. daugiau lizingo sutarčių nei 2018 m., ir 3 iš 4 lizingo būdu įsigytų automobilių buvo visiškai naujos arba iki vienerių metų amžiaus transporto priemonės.

 

„Praėjusieji metai parodė aiškią tendenciją – vis didesnei gyventojų daliai jų finansinės galimybės leidžia įsigyti naujesnį automobilį ir gyventojai tuo naudojasi. Pernai išaugo ir sudarytų automobilio finansavimo sutarčių skaičius, ir bendra finansavimo suma. Kita tendencija − vis daugiau gyventojų renkasi elektra varomus ar hibridinius automobilius, taip papildydami šalies automobilių parką aplinkai draugiškomis transporto priemonėmis“, – sako Tomas Pulikas, „Swedbank“ Vartojimo paskolų ir automobilių finansavimo departamento direktorius.

reklama

 

Vidutinė automobilio lizingo suma „Swedbank“ pernai siekė daugiau kaip 17 tūkst. eurų, ir palyginus su ankstesniais metais, ji išaugo 6 procentais. Bendra „Swedbank“ automobilių finansavimo lizingu privatiems klientams suma praėjusių metų pabaigoje siekė 69 mln. eurų.

 

Pasak T. Puliko, vartojimo paskolų, skirtų automobiliui įsigyti, skaičius per 2019 m. augo nuosaikiau – beveik 7 procentais. Tačiau vidutinės paskolos automobiliui sumos augimas išlaikė panašų tempą kaip ir automobilių lizingo – ji padidėjo 6 proc. Iš viso per praėjusius metus „Swedbank“ paskolų automobiliui buvo suteikta už 25 mln. eurų.

 

Kaip rodo „Swedbank“ duomenys, pirkdami automobilį lizingu gyventojai renkasi vidutiniškai tris kartus brangesnes transporto priemones nei su automobilio paskola. Vidutinė automobilio finansavimo lizingu suma pernai siekė daugiau nei 17 tūkst. eurų, paskolos automobiliui suma – daugiau nei 6 tūkst. eurų.

 

Banko duomenimis, populiariausi tarp šalies gyventojų yra nauji „Toyota“, „Škoda“,  „Volkswagen“ „Kia“, ir „Nissan“ gamintojų automobiliai. Pirkdami naudotus automobilius gyventojai linkę riktis ir „Audi“ bei BMW gamintojų automobilių modelius.

 

„Praėjusių metų pavasarį startavusiu banko žaliosios iniciatyvos pasiūlymu per 7 mėnesius pasinaudojo beveik 150 pirkėjų. Jie rinkosi įsigyti žemų emisijų, kai anglies dvideginio emisija neviršija 95 g/km, „Toyota“, „Hyundai“ ir „Audi“ markių automobilius“, − komentuoja T. Pulikas.

 

„Swedbank“ duomenys rodo, kad gyventojai automobilio lizingo ar paskolos sumą renkasi  išsimokėti vidutiniškai per penkerius metus, o vidutinė įmoka dažniausiai sudaro iki 16 proc. pirkėjo mėnesio pajamų.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama