VersloSavaite.lt   
2022 08 09, 17:00
Lietuviai įsigijo startuolį „Fraîcheur Paris“

Image
Foto
Bendrovė „Orbio World“, kurianti ir beveik visame pasaulyje prekiaujanti sveikatingumo, namų apyvokos bei elektronikos produktais, įsigijo JAV, Jungtinėje Karalystėje bei Europoje sparčiai išpopuliarėjusį prekės ženklą „Fraîcheur Paris“ valdančią UAB „Neorus“.

 

Visa naujosios įmonės komanda bei „Fraîcheur Paris“ įkūrėja Ingrida Černiauskaitė ir toliau dirbs vystydami šį prekės ženklą ir populiariausią jo gaminį – veido masažuoklį, veikiantį šalčio terapijos principu. Jį pastebėję ir aprašę tokie žurnalai kaip „Vogue“, „Elle“, „Glamour“, „Harper's Bazaar“ ir kt.

 

„Kurį laiką stebėjome „Fraîcheur Paris“, matėme kaip drąsai jis žengia į tarptautines rinkas, augina pardavimus ir sėkmingai veikia tiek verslo-verslui (B2B), tiek tiesiogiai vartotojui skirtuose (D2C) segmentuose.

reklama

 

Šis prekės ženklas atrodė ne tik perspektyvus, bet ir puikiai tinkantis į „Orbio World“ portfolio – pasauliui norime suteikti galimybę įsigyti tik itin kokybiškus produktus. Kartu su Ingrida atradome bendrus tikslus, todėl esu tikras, kad „Fraîcheur Paris“ įsigijimas naudingas abiem pusėms“, ‒ sako „Orbio World“ generalinis direktorius Tomas Mačernis.

 

T. Mačernio teigimu, šis pirkimas leidžia „Orbio World“ tvirtai įžengti į odos priežiūros produktų kategoriją, kadangi ateinama su kokybišku, pasaulyje pastebėtu ir didelę klientų bazę turinčiu prekės ženklu. „Orbio World“ šiuo metu dirba ir ties naujosios įmonės procesų integracija, siekiant auginti ir plėsti naujai įsigytą prekės ženklą.

 

Šiuo metu pagrindinį „Fraîcheur Paris“ prekės ženklo produktą – veido masažuoklį, veikiantį šalčio terapijos principu – platina tokie žymūs užsienio žaidėjai kaip „Asos“, „Cult Beauty“, „Notino“, „Current Body“, „Shiseido“ ir „Harrods“ bei kt.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: