reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2014 06 04, 20:02
Lietuviai dizaineriai pasauliniame reitinge sparčiai kopia aukštyn

Image
Dizainas
Pastaruoju metu aiškiai pastebimas lietuvių kūrėjų susidomėjimas pakuočių dizainu jau duoda rezultatų. Po naujausių Lietuvos dizainerių laimėjimų mūsų šalis prestižinio „World Design Rankings“ reitingo pakuočių dizaino kategorijoje pakilo net į 7 vietą iš 30-ies reitinguojamų viso pasaulio valstybių.

 

Nušluostė nosį didžiosioms valstybėms

reklama

 

Pakuočių dizaino reitingus Lietuvoje kaip reikiant kilstelėjo naujausi dizaino studijos „Studija Creata“ laimėjimai „A' Design Award and Competition“ konkurse. Jame medalius pelnė net trys lietuvių dizainerių sukurtos pakuotės „Stumbro“ bendrovės produktams.

 

„A' Design Award and Competition“ – didžiausias dizaino konkursas, kuriame apdovanojimų siekia geriausi interjero, grafikos, architektūros, pakuočių, mados ir kitų dizaino sričių kūrėjai iš viso pasaulio. Kasmet medaliai skiriami naujoviškiausių ir kūrybiškiausių darbų autoriams, o jų atstovaujamoms šalims – kiekvienos dizaino srities įvertinimas.

 

„Studija Creata“ laimėti medaliai lėmė Lietuvos pakuočių dizaino pergalę prieš tokias valstybes kaip Italija, Vokietija, Prancūzija ar Kanada.

 

„A' Design Award and Competition“ konkurse aukso medaliais buvo įvertintos „Studija Creata“ kurtos „Propeller“ romo ir džino bei degtinės „Lithuanian vodka Auksinė – Black Edition“ pakuotės. O degtinių „Stumbras vodka“ klasikinės kolekcijos pakuočių dizainas pelnė sidabro medalį.

 

Pasak „Studija Creata“ dizainerės Astos Kaušpėdaitės, tokiais Lietuvos rezultatais pernelyg stebėtis nereikėtų, nes pastaruoju metu mūsų šalyje jaučiamas nemenkas susidomėjimas pakuotės dizainu, į šią sritį žengia vis daugiau kūrėjų.

 

„Tai išties įdomi, viešai matoma sritis, kurioje save išbandyti siekia ne vienas gabus dizaineris. Gimsta įdomių, originalių sprendimų, kurie pastebimi ir pasauliniame kontekste. Tokie apdovanojimai didina ir pačių Lietuvos dizainerių savivertę, naikina kompleksus, kad užsieniečiai kūrėjai galbūt geresni“, – sakė A. Kaušpėdaitė.

 

Laurus pelnė lietuviškumas ir kelionių tema

 

„Studija Creata“ kurtas „Stumbro“ produktų pakuočių dizainas „A' Design Award and Competition“ komisiją sužavėjo originaliais tautiniais lietuviškais motyvais ir žaisminga kelionių tema.

 

„Dizaino konkursuose visų pirma vertinamas novatoriškumas, idėja, jos perteikimas, grafinis sprendimas. Tautinis identitetas kiekvienam kūrėjui ir jo darbams suteikia savitumo. Nesvarbu ar tai būtų lietuviškumas ar kita tapatybė, mes visi esam įdomūs tuo, kad esam skirtingi“, – sėkmės paslaptį atskleidė A. Kaušpėdaitė.

 

Pasak jos, degtinės „Lithuanian“ vardas savaime reikalavo pasirinkti lietuvišką temą. Buvo peržiūrėta gausybė liaudies meno pavyzdžių ir iš jų sukurta „esencija“ – kvadratėlių seka, primenanti austinių raštų motyvą.

 

Tuo metu „Propeller“ gėrimų kolekcijai kelionių tema buvo pateikta kaip užduotis. Ne vienus metus oreivyste besižavinčiai A. Kaušpėdaitei šią temą atskleisti padėjo ir su tuo susijęs hobis, kuriuo užsiima laisvalaikiu.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama