reklama

reklama

Tiketa   
2011 11 22, 18:26
Laisvalaikio pramogų rinkos augimo variklis šiemet – krepšinis ir festivaliai

Pirmaujanti Lietuvos bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ per pirmuosius dešimt 2011 m. mėnesių išplatino daugiau nei 564,4 tūkst. bilietų už 47,7 mln. litų. Lyginant su atitinkamu 2010 m. laikotarpiu, kai sausio-spalio mėnesiais buvo parduota 357,4 tūkst. bilietų už 19,6 mln. litų, išplatintų bilietų skaičius išaugo 57,8 proc., o parduotų bilietų vertė –  141 proc.

 

„Ženklų pardavimų augimą šiemet sąlygojo „EuroBasket 2011“ renginys, kurio oficialiu bilietų platintoju buvo „Tiketa“. Kitą vertus, pagerėjus vartotojų lūkesčiams, visa laisvalaikio pramogų rinka, lyginant su 2009 ir 2010 m.  po truputį atsigauna, o pagrindiniu jos varikliu yra jaunimas – pastebime, kad sparčiausiai auga jaunesnei auditorijai skirtų renginių, pirmiausia festivalių, bilietų pardavimai“, - sako „Tiketos“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis.

reklama

 

Į festivalius „Tiketa“ šiemet išplatino 61 proc. bilietų daugiau nei 2010 m., o daugiausia žiūrovų – beveik 20 tūkstančių, pritraukė Palangos paplūdimyje įvykęs „Labas“ festivalis su DJ Tiesto. Nemažo dėmesio taip pat sulaukė ir „Bliuzo naktys“, „Tundra 2011“, „Galapagai/Roko naktys 2011“, „Satta Outside 2011“, „Karklė 2011“, „Mėnuo Juodaragis“.

 

5 proc. augo ir bilietų pardavimai į Lietuvos arenose bei salėse vykusius koncertus. „Daugiausia žiūrovų į sales sukviečia žinomi, ne vienerius metus populiarumo viršūnėje esantys atlikėjai. Bilietai į Kylie Minogue, Elton John pasirodymus Vilniuje buvo išparduoti -  juos aplankė, atitinkamai 12 tūkstančių ir 10 tūkstančių žiūrovų. Džiugu, kad klausytojai taip pat vertina ir Lietuvos atlikėjus – į lapkričio-gruodžio mėnesiais vyksiančius Gyčio Paškevičiaus koncertus organizatoriams teko žiūrovams skubiai pasiūlyti papildomų vietų, nes visi numatyti bilietai buvo išparduoti dar net neprasidėjus reklaminei turo kampanijai“, - sako A.Žiauberis.

 

„Tiketos“ atstovai pastebi, kad rugsėjį vykęs Europos vyrų krepšinio čempionato kovų maratonas nepersotino Lietuvos sporto aistruolių. Į sporto renginius, neskaičiuojant  „EuroBasket 2011“ varžybų, šiemet parduota 11 proc. bilietų daugiau nei per 10 pirmųjų 2010 metų mėnesių.

 

„Nors Europos čempionato kovų stebėjimas iš sporto aistruolių pareikalavo papildomų išlaidų, bilietai į sporto varžybas, pirmiausia, LKL čempionato kovas, šiemet perkami net aktyviau nei pernai. Įtakos tam, manau, turėjo ir pasikeitusi daugelio klubų kainodara – vis didesnė dalis vietų arenose yra parduodamos sezono abonementų savininkams. Tai leidžia kiekvienose rungtynėse užsitikrinti ištikimų sirgalių palaikymą“, - sako A.Žiauberis.

 

Pastarųjų metų tendencijos rodo, kad net 25 proc. visų bilietų į laisvalaikio renginius Lietuvos žiūrovai įsigyja lapkričio-gruodžio mėnesiais, todėl, anot A.Žiauberio, metų tendencijas ir skonio pokyčius tiksliausiai bus galima įvertinti jau po šventinių renginių maratono.

 

„Sezono, kuris laisvalaikio pramogų pasaulyje dažnai skaičiuojamas nuo rudens, pradžia rodo, kad kitais metais galima tikėtis rinkos augimo. Bet tai nebus tokie šuoliai kaip 2007 ar 2008 metais. Renginių organizatoriams teks rimtai pasidarbuoti siekiant pritraukti žiūrovą, juo labiau, kad arenų skaičius Lietuvoje išaugo, tad, siekiant jas visas išlaikyti, turės didėti ir bendras renginių skaičius“, - sako „Tiketos“ vadovas A.Žiauberis.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama