reklama

reklama

Konkursas „Geriausia darbo motyvacija“

 

 

Ne vienas darbdavys nepagailėtų apvalios sumelės, kad sužinotų, kaip įkvėpti savo įmonės darbuotojus dirbti geriau ir produktyviau. Mes norime to paklausti jūsų – darbuotojų.

 

Verslosavaite.lt kartu su Hewlett-Packard skelbia fotografijų ir idėjų konkursą įmonių darbuotojams „Geriausia darbo motyvacija“.

 ŽIŪRĖTI NUOTRAUKAS!

 Balsavimas baigėsi!

 Sveikiname konkurso nugalėtojus UAB „Infoerdvė“.

Tai kas gi įkvėptų jus dirbti tobulai? Ultramodernus biuro interjeras? O gal mobili darbo vieta paplūdimyje? Ar egzotiškos atostogos Antarktidoje, kurių metu į jūsų galvą ateitų beprotiškiausios idėjos? O gal jūsų biuras jau įrengtas pagal verslo fengšui reikalavimus, ir darbas tiesiog tirpsta jūsų ir kolegų rankose?

 

Už labiausiai patikusias idėjas Verslosavaite.lt buvo balsuojama rugpjūčio 27 – rugsėjo 5 dienomis. Laimėtojas bus paskelbtas rugsėjo 6 d.

 

Daugiau apie prizą

 

Produktyvumą didina ir žydinčios gėlės

 

Šią vasarą Hewlett-Packard vykdo kampaniją „HP LaserJet apsimoka“, kurios tikslas – įvertinti, kas biurų darbuotojams padeda dirbti efektyviau. Ja siekiama atskleisti, kaip kasdieniai darbuotojų įpročiai, tokie kaip rytinis kavos gėrimas su bendradarbiais ar patrauklios darbo vietos įrengimas, sukuria realią naudą verslui ir skatina darbuotojų produktyvumą.

 

Ši HP kampanija siekia paskatinti naujai pažvelgti į darbuotojų veiklas ir įpročius, kurie paprastai versle laikomi papildomais kaštais.

 

HP apklausos 11 Europos šalių jau parodė, kad biure žydinčios gėlės net 55 proc. padidina darbuotojų produktyvumą. Tuo tarpu biuro vieta teigiamą įtaką daro 38 proc. respondentų darbo efektyvumui. Netoli darbo vietos įsikūrę restoranai, kavinės ir parduotuvės teigiamai veikia 34 proc. apklausos dalyvių.

 

Daugelis kasdienių užsiėmimų darbe yra laikomi išlaidomis, nors realiai jie sukuria teigiamą ir išmatuojamą naudą visam verslui. Jie gali būti laikomi „neįvertintais herojais”, parodančiais, kad visai kitaip galime vertinti strateginį investavimą į technologijas, personalą ir kasdienes išlaidas.

 

Ši vasarinė HP iniciatyva parodo, kad HP lazerinis spausdintuvas yra verslo įmonės investicija, kuri, nuolat kurdama pridėtinę vertę, apsimoka.

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar šią vasarą atostogavote?
 
Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama