VersloSavaite.lt   
2012 06 08, 12:09
Daugiausiai pinigų konferencijoms išleidžia farmacijos, automobilių ir statybų verslo atstovai

Image
T. Padgursko nuotr.
Tyrimo rezultatai rodo, kad daugiausiai (31 proc.) Lietuvos įmonių konferencijoms 2011 m. išleido nuo 1 iki 5 tūkst. Lt. 24 proc. apklausos dalyvių teigė konferencijoms pernai metais skyrę nuo 5 iki 10 tūkst. Lt.

 

Iki 1 tūkst. litų konferencijoms 2011 m. išleido 18 proc. apklaustų įmonių. 16 proc. teigė šiai sričiai skyrusios 10 – 25 tūkst. lt, 2,7 proc. bendrovių į darbuotojų dalyvavimą konferencijose investavo 50-100 tūkst. lt. Ir tik 2,2 proc. įmonių teigė pernai metais turėjusios 100 tūkst. litų viršijusį konferencijų ir seminarų biudžetą. Didžiausius konferencijų biudžetus turėjo virš 10 metų rinkoje dirbančius įmonės, turinčios daugiau nei 100 darbuotojų.

reklama

 

Tyrimo metu paaiškėjo, jog 2011 m. konferencijose įvairiomis formomis dalyvavo absoliuti dauguma įmonių – 91,5 proc. Beveik pusė (48 proc.) bendrovių į konferencijas savo darbuotojus delegavo skaityti pranešimų. Tuo tarpu 34 proc. bendrovių pačios arba su partneriais organizavo įvairios tematikos konferencijas Lietuvoje bei užsienyje.

 

Didžiausius konferencijų biudžetus 2011 m. turėjo farmacijos, automobilių ir statybų verslo atstovai. Tarp jų buvo daugiausiai įmonių, skyrusių 100 tūkst. ir daugiau šiai sričiai. Automobilių ir farmacijos verslo atstovai taip pat dažniausiai delegavo savo darbuotojus į konferencijas skaityti pranešimų. Tai darė atitinkamai 58 ir 64 proc. šių sričių įmonių.

 

Tuo tarpu dažniausiai konferencijų organizavimu užsiėmė farmacijos verslo atstovai. Tą darė 54 proc. šio sektoriaus bendrovių. Antroje vietoje – automobilininkai, tarp kurių organizavusių konferencijas 2011 m. buvo 37 proc.

 

Tyrimas buvo atliktas šių metų gegužės mėnesį. Jame dalyvavo 252 įmonės, kurių metinė apyvarta didesnė nei 1 mln. Lt. Tyrimą organizavo UAB „Rinkos tyrimų centras“ bei Lietuvos parodų ir kongresų centro „Litexpo“.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: