masterforex-v.lt   
2012 01 23, 13:24
Keturi paprasti žingsniai, kuriuos žengti pamiršta 95 proc. pralošiančių treiderių

Image
Sxc.hu nuotr.
Kaip jūs galvojate, kas yra bendra tarp evoliucijos, scenos ir treidingo? Atsakymas – konkurencija. Visur išgyvena stipriausi. Dėl „natūralios atrankos“ pasisekti gali tik patiems geriausiems.

 

Kokias automobilių markes vertinate? Kokie drabužių dizaineriai jums patinka? Kokių rūšių vynus mėgstate? Neišvardinsite daugiau kaip 3–5 pavadinimų. Visi jie - savo srities lyderiai. Solidžios firmos stengiasi išlaikyti  prestižą, nuolat išleisdamos į rinką naujas kokybiškas prekes. Rimti žmonės stengiasi siekti vis naujų aukštumų.

reklama

 

Norėdami išgyventi, visi gyvūnijos pasaulio atstovai  yra pasmerkti nuolatinei kovai. Arba jūs sudraskysite konkurentus, arba jie sudraskys jus. Ir pasikliauti galite tik savimi.

 

Jeigu jums nesiseka, patiriate visą eilę nuostolingų sandėrių, jums būtina laiku sustoti, juk nebėgate po automobilio ratais, degant raudonam šviesoforo signalui. Pailsėkite, pagalvokite ir nustatykite nesėkmių priežastį. Tiksliai ją nustatę, įstengsite išspręsti  problemas. Jeigu jūs ir toliau darysite tas pačias klaidas, tai neišvengiamai papildysite tų 95% pralaiminčių treiderių  gretas.

 

Daugelio pradedančiųjų treiderių klaida yra ne žinių stoka, o nepasiruošimas kovai. Jie tiki  sėkme ir laimingu atsitiktinumu. Tačiau mes gyvename, vadovaudamiesi realaus pasaulio, kuriame vyksta konkurencija, įstatymais. Visi  žino, kad rinkoje išlieka tik stipriausieji, bet kažkodėl apie tai pamiršta. Deja, konkurencija buvo, yra ir bus. Ir mes visada turime tai prisiminti ir neatsipalaiduoti.

 

Tad ką gi būtina padaryti, norint patekti tarp tų 5% uždirbančiųjų treiderių?

 

1. Sistemingai dirbkite su savimi.

 

Visur stenkitės būti geriausiu. Kiekvieną darbą atlikite nepriekaištingai. Nesvarbu, kas tai būtų – ataskaitos ruošimas ar omleto gaminimas. Šis iš pirmo žvilgsnio paprastas patarimas turi gilią prasmę. Jeigu jūs visada ir visur stengsitės būti geriausiu, tai taps jūsų įpročiu, ir jūs jau nebegalėsite lengvabūdiškai  žiūrėti į treidingą.

 

2. Susipažinkite su sėkmingai praktikuojančiais treideriais.

 

Norint tapti bet kurios srities lyderiu, reikia surasti žmogų, jau esantį lyderiu toje srityje. Stebėkite jo elgesį, kalbą, darbą ir pamatysite sėkmingo elgesio modelį konkrečioje veiklos srityje. Mokykitės stebėjimo meno, o pirmame etape tiesiog pamėgdžiokite lyderį. Jeigu jūsų elgesys bus toks pat, kaip sėkmingo treiderio, tai gana greitai ir jūs imsite pelningai prekiauti.

 

3. Būkite unikalus. Ugdykite savo išskirtinumą.

 

Liekant vidutinybe, neįmanoma tapti lyderiu. Tik nestandartinės idėjos, naujas žvilgsnis į įprastinę rinkos analizę padės jums pelningai prekiauti. Atkreipkite dėmesį į scenos žvaigždes. Kiekviena įžymybė turi savo įvaizdį, nepanašų į kitų. Būtent unikalumas padeda joms surinkti pilnas sales gerbėjų.

 

4. Mokėkite prisitaikyti prie permainų.

 

Sekite rinką, būkite lankstus. Stenkitės laiku pastebėti pokyčius rinkoje ir pakoreguoti savo prekybos taktiką. Tai padės jums nedirbti prieš trendą ir išvengti didelių nuostolių, kurie neišvengiamai jus ištiktų, jeigu prekiautumėte buvusio trendo kryptimi, kai kainos judėjimo kryptis jau pasikeitusi į priešingą pusę.

 

Konkurencija yra nūdienos lozungas. Šiuolaikiniame pasaulyje rezultatai, kurių mes pasiekiame, nėra proporcingi tam, ką mes darome. Jeigu mes kažką darome gerai, tai gauname tik vidutinį rezultatą. Jeigu kažką darysime taip, kaip daro visi, tai rezultatas bus blogas. Vidutiniškumas neduos norimų rezultatų, netgi nublokš mus atgal. Rinka – mūšio laukas. Ir taisyklės čia yra daug žiauresnės, negu bokso ringe.

 

Teisėjas neleis jūsų pribaigti sporto aikštelėje. Tuo tarpu treidinge - viskas kitaip: gerojo teisėjo čia nėra, silpniems treideriams rinka negailestinga, ir jie praranda savo depozitus. Todėl mums belieka viena išeitis – dirbti ne šiaip gerai, bet kiek įmanoma geriau, kad taptume geriausiais ir nepralaimėtume.

 

 

 

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: