VersloSavaite.lt   
2016 08 01, 11:42
Kas 10 lietuvio telefonas – su suskilusiu ekranu

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Trys iš keturių telefono nelaimių yra susijusios su jo ekranu, tačiau apklausa rodo, kad kas dešimtas lietuvis taikstosi su suskilusiu paviršiumi ir toliau naudojasi įrenginiu.

 

Tam didžiausios įtakos turi aukšta remonto kaina, o daliai taisymas kainuotų brangiau nei pats mobilusis telefonas, rodo telefonų draudiminių įvykių statistika.

reklama

 

„Daugumai klientų perėjus nuo telefonų su klaviatūromis prie išmaniųjų su dideliais liečiamais ekranais, iškart pamatėme padidėjusį ekranų žalų skaičių. Draudikų statistika rodo, kad dažniausiai atsitikimai su naujaisiais išmaniaisiais telefonais atsitinka per pirmuosius tris mėnesius nuo telefono įsigijimo, kai įskyla ar sudūžta ekranas, o remonto kaina tokiais atvejais dažnai siekia iki 40 procentų naujojo telefono vertės,“ – pasakoja Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas.

 

Įvykių analizė rodo, kad įrenginiai dažniausiai sudūžta pirmaisiais 3 mėnesiais po įsigijimo, kol vartotojai įpranta  prie naujojo įrenginio gabaritų ir formos.

 

Įskilusiu ekranu naudojasi nuo savaitės iki pusės metų, ir daugiau

 

Reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa1 parodė, kad telefono ekrano skylimą ar sudužimą yra patyrę net 38 proc. lietuvių, o apklausos metu net dešimtadalis teigė, kad naudojasi telefonu su įskilusiu ekranu.

 

Dešimtadalis apklaustųjų sakė, kad taisyti ekraną vengė iki savaitės, 6 proc. – visą mėnesį, ir kone aštuntadalis (13 proc.) naudojosi išmaniuoju suskilusiu ekranu dar ilgiau. Kas dvidešimtas  (5 proc.) teigė tai daręs ilgiau nei pusę metų.

 

„Atsižvelgdami į tai, kad didžiąją daugumą telefonų gedimų sudaro būtent ekranų pažeidimai, pasiūlėme gyventojams naują paslaugą – ekranų draudimą, – sako A. Mickevičius.

 

Ši paslauga bendrovės klientams kainuos 1,99 eur per mėnesį.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: