reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2018 01 09, 15:30
„Impuls“ keičia kainodarą

Image
D.Kanapecko nuotr.
Sveikatingumo klubų tinklą valdanti bendrovė „Impuls“ nuo metų pradžios ima taikyti naują kainodarą daugumai metinių savo klubų narysčių. Vidutiniškai pilnos dienos metinė narystė tinklo sveikatingumo klubuose visoje Lietuvoje pinga 20 proc., o kai kuriuose jų – beveik 40 proc.

 

Pagal naują kainodaros strategiją mažinamos ir metinių narysčių sportuojant tik vidudienį kainos, o tikslus jų atpigimas priklauso nuo kiekvieno konkretaus sveikatingumo klubo. Ryškūs kainodaros pokyčiai įvesti net 9 iš 12 sveikatingumo klubų, skelbia bendrovė.

reklama

 

„Impuls“ sveikatingumo klubų tinklo vadovas Antanas Sakalauskas sako, kad sprendimas mažinti metinių narysčių kainas priimtas siekiant supaprastinti kainodarą, stiprinti ilgalaikius santykius su lojaliais klientais ir sporto bei sveikatingumo paslaugas gyventojams padaryti dar prieinamesnes.

 

„Iki šiol lietuvius sportuoti ir sveikesnį gyvenimo būdą rinktis skatinome taikydami lanksčią nuolaidų sistemą, tačiau sporto klubų lankytojai jau išauga iš nuolatinės nuolaidų medžioklės etapo ir labiau vertina aiškumą, nori matyti „gryną“ kainą ir už ją gaunamus privalumus, dauguma pradeda atsiskaityti už paslaugas tiesioginiu debetu. Šiandien sportuojantys žmonės tikrai geba įvertinti už siūlomą kainą gaunamą kokybę ir pridėtinę vertę bei pasirinkti jiems geriausią pasiūlymą, todėl yra mažiau linkę blaškytis dėl laikinų nuolaidų ir akcijų“, – sako A. Sakalauskas.

 

„Impuls“ klubų tinklą šiuo metu sudaro 12 klubų penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose. Klubuose sportuoja daugiau kaip 26 000 aktyvių klientų. Pagrindinis tinklo akcininkas – investicinis fondas „Baltcap“.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Ar dovanojate šventines dovanas savo partneriams, klientams?
 

reklama

reklama

reklama