VersloSavaite.lt   
2010 07 09, 13:51
„Čili“ svečiams – 7 milijonai litų

Kavinių ir restoranų tinklas „Čili“ kuria Draugų fondą, prie kurio prisidės lojalumo programos „Draugų kortelė“ dalyviai. Naujajame fonde bus kaupiami tik dalyvių nepanaudoti „Čili“ litai, kurie bus skiriami geriems darbams: socialiniams projektams, Lietuvos sportui ir vaikams.

 

Kam tiksliai jie bus skiriami, nuspręs patys lojalumo kortelės turėtojai.

 

„Džiaugiamės turėdami jau daugiau nei 190 tūkstančių lojalių klientų, kurie lankydamiesi mūsų tinklo restoranuose ir atsiskaitydami „Draugų kortele“ moka mažiau, mat su ja „Čili“ litais gali apmokėti net iki 30 proc. sąskaitos“, – sakė bendrovės „Čili Holdings“ generalinis direktorius Dainius Kalina.

 

„Čili“ litus tinklo svečiai gauna valgydami „Čili“ restoranuose, o į kortelę pervedamas jų kiekis priklauso nuo tinklo restoranuose išleistos sumos. Sudėjus šiuo metų visų klientų kortelėse esančius „Čili“ litus, jų suma viršytų 2 mln. litų, o iš viso per 2010-uosius „Čili“ nuolaidos lojaliems svečiams sieks 7 mln. litų. Bemaž ketvirtadalis sukauptų „Čili“ litų taip ir lieka nepanaudoti.

 

„Tam, kad nepanaudoti pinigai negulėtų, o neštų naudą, „Čili“ tinklas  ir nusprendė įkurti „Draugų fondą“, – kalbėjo D. Kalina. Iki liepos 15 dienos sukaupti „Čili“ litai galios iki šių metų pabaigos. Po liepos 15 dienos gauti litai galios 5 mėnesius nuo jų gavimo datos. Turimų „Čili“ litų kiekį svečiai mato ant čekių arba bendrovės interneto svetainėje www.cili.lt, prisijungę prie savo „Draugų kortelės“ sąskaitos.

 

Šiuo metu „Čili“ tinklas vykdo „Draugų kortelės“ turėtojų apklausą, kurios dalyviai nuspręs, kam geriausia būtų skirti nepanaudotus „Čili“ litus. Siūlomi keli variantai: parama sporto renginiams, socialiniams projektams bei vaikų gerovei, pavyzdžiui, vaikų žaidimo aikštelių renovacijai. „Kam geriausia skirti nepanaudotus „Čili“ litus, nuspręs patys „Draugų kortelės“ turėtojai“, – sakė D. Kalina.

 

„Draugų kortelė“, veikianti nuo 2008 metų gruodžio, galioja didžiausiam Lietuvoje maitinimo tinklui „Čili“ priklausančiuose „Čili picos“, „Čili kaimo“, „Čili Kinijos“, „Čili kavos“, „Čili bistro“ ir „Tokyo“ restoranuose, bei užsisakant maistą telefonu bei internetu  „www.1822.lt“.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio Verslosavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama