VersloSavaite.lt nuotr. Lietuvoje veikiančios įmonės seka paskui „Facebook“ ypatingai mėgstančius šalies gyventojus, tad būtent šiame socialiniame tinkle veikia aktyviausiai.
Tuo tarpu pasaulyje ypač populiarus „Twitter“ ar specifinis, tikslingai verslo bei profesiniams ryšiams stiprinti sukurtas „LinkedIn“ tinklas, tarp Lietuvos įmonių kol kas nėra tokie paklausūs. Paskyras socialiniuose tinkluose turi 63% šalies įmonių, o vien „Facebook“ – net 56% iš jų, rodo banko „Citadele“ užsakymu rugpjūčio mėnesį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenys.
„Vartotojai „išėjo“ į internetą bei socialinius tinklus, kur praleidžia daug laiko, todėl natūralu, kad prie jų elgesio taikosi didžioji dalis šalies įmonių. Tai yra patogus būdas ne tik dalintis naujienomis ar tendencijomis, skelbti apie pasiūlymus, bet ir užmegzti betarpišką kontaktą su klientu, bendrauti su juo realiu laiku – atsakyti į kylančius klausimus ar net suvaldyti galimas krizes, joms dar tik formuojantis“, – sako „Citadele“ banko Smulkiojo ir vidutinio verslo klientų departamento vadovė Giedrė Kubiliūnienė. Lietuvoje populiariausias socialinis tinklas yra „Facebook“, todėl nenuostabu, kad buvimo jame prasmę mato net kas antra šalies įmonė. Įdomu, kad antras pagal populiarumą tarp Lietuvos įmonių socialinis tinklas yra „Instagram“, kuriame profilius turi 9 proc. šalies įmonių, atitinkamai po 8 ir 7 proc. – „LinkedIn“ ir „Youtube“. Vos 3 proc. šalies įmonių darbuojasi „Twitter“ tinkle. Apie pastarąjį tinklą ir jo svarbą ne tik versle, bet ir politikoje visam pasauliui priminė aktyvus jo naudotojas JAV prezidentu išrinktas nekilnojamojo turto magnatas Donald Trump (Donaldas Trampas), „Twitter“ naudojasi ir „Apple“ generalinis direktorius Tim Cook (Timas Kukas). Labai mažų, mažų ir vidutinių Lietuvos įmonių apklausą „Citadele“ banko užsakymu rugpjūčio mėnesį atliko bendrovė „Spinter tyrimai“, tyrimo metu apklaustos 504 įmonės.
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|