VersloSavaite.lt   
2013 06 04, 09:30
Ilja Laurs: sėkmingą verslą sukuria tie, kurie trokšta pakeisti pasaulį

Ilja Laurs
Ilja Laurs
Vienas sėkmingiausių šių dienų verslininkų iš Lietuvos, investuotojas, didžiausios pasaulyje atviros mobiliųjų programėlių platinimo platformos „GetJar“ įkūrėjas ir vadovas Ilja Laurs sako, kad finansinis pelnas nėra verslo kūrimo priežastimi, o sėkmingiausius verslus sukuria tie, kurie trokšta pakeisti pasaulį.

 

Ši ir kitos jo mintys apie sėkmę sugulė į knygą „Verslas naujai“. Ką tik leidyklos „Vaga“ išleistame I. Laurs kūrinyje, verslininkas atvirai dalijasi sukaupta patirtimi kuriant savo kompaniją bei pasakoja apie verslo principus, būdingus šiuolaikiniams verslams ir ypač – Silicio slėnio (JAV) technologinėms kompanijoms.

reklama

 

„GetJar“ projekto tarptautinė sėkmė atvėrė man galimybę iš arti susipažinti su šiuolaikiniais verslo principais, būdingais ne tik didžiausioms Silicio slėnio technologinėms kompanijoms, bet ir besiveržiančiais į tradicinius verslus. Visą šią patirtį sudėjau į knygą „Verslas naujai“, kad galėčiau ja pasidalinti su kuo platesniu ratu lietuvių. Jos skaitytojai galės prisiliesti prie „GetJar“ ir kitų pasaulinių kompanijų istorijų, sužinoti, kokie principai svarbūs kuriant sėkmingą šiuolaikinį verslą, – sakė Ilja Laurs. – Ši knyga yra švietėjiškas, ne komercinis projektas, į kurį investuoju savo asmeninių lėšų. Vertinu ją kaip savo socialinės misijos dalį.“

 

Knygoje gausu patarimų

 

Knygoje „Verslas naujai“ I. Laurs pateikia daugybę įžvalgų apie verslą ir jo užkulisius. Čia gausu patarimų, nuo ko pradėti verslą ir kaip jį sėkmingai vystyti.

 

Pasitelkdamas pavyzdžius iš kasdienės patirties I. Laurs vaizdžiai iliustruoja naujųjų verslų prigimtį, ne tik supažindina skaitytojus su investicijomis bei opcionais, bet ir leidžia iš arti pažvelgti į didžiausias ir sėkmingiausias pasaulio kompanijomis – tokias kaip „Facebook“, „Google“ ir „Microsoft“.

 

„Galbūt gali atrodyti, kad kai kurie žmonės imasi verslo, nes ieško vien finansinės naudos. Tačiau pabendravęs su skirtingais verslininkais supratau, kad piniginis atlygis tikrai nėra vienas iš stipriausių motyvų pradėti savo verslą. Praktiškai visų globalių korporacijų, pradedant „Facebook“ ir baigiant tradiciniais verslais, sėkmę lėmė tai, kad jų įkūrėjai siekė pakeisti pasaulį, padaryti kažką nepaprasto. Tai didžiausias motyvas imtis savo verslo“, – sakė I. Laurs.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: