VersloSavaite.lt   
2016 02 01, 10:52
„Gjensidige“ keičia prekės ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Norvegijos kapitalo draudimo grupei „Gjensidige“ įsigijus bendrovę „PZU Lietuva“ ir vykdant įmonių integracijos procesus, Baltijos šalyse pradedama keisti prekės ženklą.

 

„PZU Lietuva“ keičia pavadinimą ir prekės ženklą, o Baltijos šalyse veikiančios „Gjensidige Baltic“ įmonės keis logotipą ir su tuo susijusį prekės ženklo identitetą.

reklama

 

Naujas „Gjensidige“ ženklas Norvegijoje, Danijoje bei Švedijoje įvestas 2012 metais. Nuo šiol jis bus vienodas visose „Gjensidige“ grupės įmonėse Šiaurės ir Baltijos šalyse.

 

Prekės ženklo keitimas Baltijos šalyse pradedamas nuo išorinės reklamos Lietuvoje, Latvijoje ir Estijo-je. Bus pakeista 121 „Gjensidige Baltic“ ir „PZU Lietuva“ pardavimų skyrių ir biurų iškaba.

 

Atnaujintame „Gjensidige“ prekės ženkle vaizduojamas stilizuotas naktinis sargas, kuris simbolizuoja saugumą. Ženklo istorija siekia 1930-uosius metus, jis iki šiol yra tarp žinomiausių logotipų Norvegijoje. 2012 m. ženklas buvo atnaujintas, pritaikant jį ir visą vizualinį identitetą skaitmeninio amžiaus reikalavimams.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: