VersloSavaite.lt   
2015 02 03, 10:46
„Gintarinė vaistinė“ atnaujino prekių ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Šiuo metu 234 vaistinių tinklą vienijanti ir 791 darbuotoją turinti „Gintarinė vaistinė“ atnaujina prekių ženklą ir šūkį.

 

Nuo šiol „Gintarinė vaistinė“ bus žymima dviejų į kryžių susijungiančių širdelių simboliu, kurį lydės šūkis „Mums gera jumis rūpintis“. Per kelerius metus „Gintarinė vaistinė“ planuoja tapti antruoju vaistinių tinklu Lietuvoje didindama užimamą rinkos dalį ir vaistinių skaičių.

reklama

 

Praėjusiais metais beveik 9 mln. eurų investavusi į naująjį vaistų logistikos centrą, bendrovė šiemet investicijas nukreips į rūpestingumo pozicijos ir farmacinės paslaugos teikimo vaistinėse stiprinimą. 2014 m. „Gintarinė vaistinė“ viršijo 91,49 mln. eurų apyvartą ir užėmė 18 proc. kompensuojamųjų vaistų rinkos dalies.

 

„Jau ne vienerius metus prisistatome kaip rūpestinga vaistinė. Taip mus mato ir klientai, kurie rūpestingumą įvardina kaip pagrindinę „Gintarinės vaistinės“ savybę. Ryšys su klientu per įsiklausymą ir išgirdimą, kitaip tariant, iš širdies į širdį – šią poziciją labiausiai ir perduoda širdelių simbolis, nes širdis – tai šiluma, rūpestis ir įsijautimas vienam į kitą“, – sako Rūta Bagdonavičienė, „Gintarinė vaistinė“ generalinė direktorė.

 

Kartu su ženklo ir šūkio keitimu „Gintarinė vaistinė“ ypatingą dėmesį skirs klientų aptarnavimui ir farmacinės paslaugos teikimui.

 

Naujasis prekės ženklas

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: