VersloSavaite.lt   
2016 02 02, 11:23
„Eurovaistinė“ naikina kortelę „Medus“

Image
Sxc.hu nuotr.
Beveik dešimt metų rinkoje galiojusią lojalumo programos kortelę „Medus“ vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ keičia naujomis kortelėmis.

 

Nuo vasario 1 d. vaistinių rinkos lyderė siūlo dvi korteles – visiems klientams nuo 16 m. ir kortelę skirtą tik senjorams, sulaukusiems pensinio amžiaus. Kortelių išskirtinumas – esant poreikiui, klientas gaus konkrečiai jam pritaikytus pasiūlymus.

reklama

 

„Mūsų klientai įpratę vaistinėje naudoti lojalumo kortelę. Be išskirtinės nuolaidos, į ją grįžta 5 proc. pirkinio sumos, taikomi kiti lojaliems klientams skirti pasiūlymai. Atlikę gyventojų nuomonės tyrimą matome, kad klientai iš vaistinės nori gauti ir asmeninius pasiūlymus, tad ambicingai imamės šio veiksmo ir jeigu pildydami anketas asmenys nurodys, kad tokių pasiūlymų pageidauja, galėsime pateikti tai, kas jiems priimtiniausia“, - apie pasikeitimus pasakoja „Eurovaistinė“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė.

 

Tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktos reprezentatyvios apklausos duomenimis, 38 proc. gyventojų norėtų gauti asmeninius pasiūlymus, kurie būtų parengti remiantis apsipirkimų vaistinėje istorija. 16 proc. iš jų pageidautų tik pasiūlymų apie vaistus.

 

Gauti asmeninius pasiūlymus dažniau aktualu moterims, vyriausio amžiaus tyrimo dalyviams ir mažesnių miestų ir kaimo vietovių gyventojams.

 

Iki balandžio 30 d. kortelės visose įmonės vaistinėse keičiamos nemokamai.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: