reklama

reklama

UAB „Aurika“   
2011 11 17, 19:44
Etikečių ir pakuotės gamintoja UAB „Aurika“ 2012-uosius pasitiks gerokai išaugusi

UAB „Aurika“, užsiimanti fleksografine etikečių ir pakuotės spauda, nuolat orientuojasi į novatoriškų gamybos technologijų diegimą. Šis siekis yra nulemtas noro savo klientams garantuoti aukštą gaminių kokybę, patikimumą bei operatyvumą realizuojant daugiau inovatyvių, klientų lūkesčius pranokstančių sprendimų.

 

Tikimasi, kad naujų technologijų diegimas įmonei leis plėsti produktų asortimentą, didinti gamybos pajėgumus bei sumažinti produkcijos gamybos sąnaudas.

reklama

 

Siekdama įgyvendinti užsibrėžtus plėtros ir gamybos proceso modernizavimo tikslus, viena didžiausių etikečių ir pakuotės gamintoja Baltijos šalyse UAB „Aurika“ atidaro naują gamybos padalinį Kaune.

 

Pasak kompanijos direktoriaus Arūno Akstino, plėtra ir gamybos technologijų modernizavimas yra būtina sąlyga, norint išlaikyti aukštas pozicijas rinkoje ir siekti didesnio poligrafinės spaudos produktyvumo bei konkurencingumo.

 

Ne paslaptis, kad tokiems tikslams įgyvendinti reikia didelių investicijų, kurias be Europos Sąjungos struktūrinės paramos būtų sunku įgyvendinti. Todėl UAB „Aurika“ pagal Ekonomikos augimo veiksmų programą įgyvendina bendrai Europos Regioninės plėtros fondo finansuojamą projektą „Poligrafinės produkcijos gamybos inovacija, orientuota į verslo produktyvumo didinimą (INOGAM)“. Didžiausia ES fondų skiriamų lėšų dalis – beveik  4,3 mln. litų tenka technologijų modernizavimui ir reikiamos įrangos įsigijimui. Iš viso investicija į spaudos įrengimus viršijo 12,3 mln. litų. ES Struktūrinių fondų teikiamos paramos dėka UAB „Aurika“ planuoja ne tik pradėti naujo produkto – lanksčios pakuotės – gamybą, bet ir pagerinti jau gaminamos produkcijos kokybę, optimizuoti žaliavų naudojimą bei iki trijų kartų padidinti gamybos apimtis.

 

„Inovatyvios įrangos diegimas bendrovei „Aurika“ suteiks galimybę rinkai pristatyti pakuotę, kuri, visų pirma, atitiks ES keliamus maisto pakuotės saugos reikalavimus,  bus ne tik vizualiai raiškesnė, geriau pritaikoma įvairioms produktų rūšims ir kiekiams, bet ir visapusiškai patrauklesnė galutiniam vartotojui“, - įsitikinusi įmonės pardavimų vadovė Lina Kvietkauskaitė.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama