VersloSavaite.lt   
2014 01 13, 18:35
„Bitės“ 3G ryšys dengia 60 proc. Lietuvos teritorijos

Per pastarąjį pusmetį telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“ beveik padvigubino savo 3G tinklo padengiamą nuo 32,2 proc. iki 60 proc. Lietuvos teritorijos. Per šį laikotarpį bendrovė įrengė 70 naujų ir specialiai šalies regionams pritaikytų bazinių stočių. Iš viso per 2013 m. „Bitė“ įrengė 180 bazinių stotelių ir į tinklo tobulinimą investavo daugiau nei 31 mln. litų.

 

„Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Fredas Hrenchukas sako, kad 2013 m. „Bitė“ pradėjo plataus mąsto 3G tinklo plėtrą į regionus, kur naudoja žemesnį (900 MHz) dažnį. „Veikdamos šiuo dažniu bazinės stotelės padengia 2,5 karto didesnę teritoriją nei stotelės naudodamos įprastą 2100 megahercų dažnį. Taip su nedideliu skaičiumi bazinių stočių spartų 3G internetą pradėjome teikti didelėje naujoje teritorijoje”, – aiškina F. Hrenchukas.

 

Jis pasakoja, kad iki 2012 m. „Bitė“ smarkiai vystė 3G ryšio tinklą miestuose, kur 3G ryšiui naudojamas 2100 megahercų dažnis. „Šis dažnis labiau tinka vietovėse, kuriose yra didelis klientų skaičius ir siunčiamas didelis duomenų kiekis. Miestuose pagrindinė problema yra bazinės stoties talpa, o ne padengimas. Šis sprendimas „Bitės“ klientams garantavo gerą ir kokybišką ryšį net ir pastatuose, bet smarki teritorinė tinklo plėtra nebuvo taip gerai matoma. 3G tinklo plėtrą pradėjome didžiuosiuose miestuose, o antrame etape didžiausią dėmesį skiriame regionams”, – teigia F. Hrenchukas.

 

Bendrovės vadovas atkreipia dėmesį, kad Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) šiandien paskelbtame žemėlapyje pateikiami netikslūs ir klaidingi duomenys. Skaičiuodama tinklo padengimą tarnyba neįtraukė 70 naujų „Bitės“ 3G bazinių stočių. Taip skaičiuojamas „Bitės“ tinklo padengimas smarkiai iškreipia realią situaciją.

 

Realaus „Bitės“ tinklo ryšio ir RRT skelbiamo padengimo žemėlapius galima palyginti čia: http://bit.ly/1m2kxMA.

 

„Nauji RRT žemėlapiai gali suklaidinti kai kuriuos vartotojus, tačiau paskutiniame mobiliojo ryšio operatorių susitikime su RRT, tarnyba sutiko savo žemėlapius atnaujinti ne du, o keturis kartus per metus. Tai turėtų užtikrinti, kad vartotojai gautų informacijos apie realią situaciją”, – sako F. Hrenchukas.

 

Minėtame susitikime buvo iškeltas ir RRT naudojamos metodikos tikslumo klausimas. RRT sutiko, kad jų teikiamuose padengimo skaičiavimuose gali pasitaikyti netikslumų, todėl kartu su operatoriais sudarė darbo grupę. Jos tikslas yra išsiaiškinti kaip išvengti per didelių paklaidų ir Lietuvos vartotojams pateikti objektyvią informaciją.

 

Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama