VersloSavaite.lt   
2013 04 12, 18:29
Atpigusios logistikos paslaugos paskatino prekiauti pasaulyje

Sumažinti siuntų gabenimo įkainiai, patrauklios sąlygos, išplėstas logistikos maršrutų sąrašas ir smulkius Lietuvos gamintojus skatina peržengti šalies ribas ieškant pirkėjų. Jie klientų visame pasaulyje randa savo originalius ir palyginti nebrangius gaminius pateikę interneto parduotuvėse bei pasiūlę pristatyti į pirkėjo namus bet kuriame pasaulio kampelyje.

 

„Pastaruoju metu matome akivaizdžią tendenciją – Lietuvos įmonės kuria interneto svetaines atskiroms šalims ir taip stengiasi pasiekti klientus visame pasaulyje. Anksčiau prekę siųsti užsienio vartotojui į namus buvo per brangu, o dabar siuntimo išlaidos sudaro menką savikainos dalį. Tai skatina ir smulkius šalies verslininkus ne ieškoti prekybos tarpininkų užsienyje, o savo gaminius tiekti tiesiai vartotojui“, – teigia siuntų gabenimo kompanijos „Ecoparcel Group“ generalinis direktorius Andrius Balkūnas.

reklama

 

Šią tendenciją patvirtina skaičiai. Anot A. Balkūno, Lietuvos gamintojai smulkių siuntų į užsienį š. m. I ketvirtį išsiuntė 8 kartus daugiau, nei per tą patį laikotarpį pernai, o iš viso per šį laikotarpį „Ecoparcel Group“ vežė 25 % daugiau siuntų nei pernai (apie 456 000).

 

Nuo puodelių iki dizainerių drabužių

 

Pasak A. Balkūno, didėjantį siuntų skaičių lemia ir sumažėjusios siuntų gabenimo kainos bei akcijos, kurių metu šalies gyventojai į užsienio šalis gali siųsti gerokai pigiau.

 

Tuo naudojasi ir šalies gamintojai, kurie užsienio rinkoms siūlo originalius lino, stiklo, keramikos, metalo ir kt. gaminius. Į užsienį dažnai keliauja net nagingų kalvių darbo kepsninės ir pašto dėžutės, rankų darbo natūralių pluoštų drabužiai, keramikos dirbiniai, ekologiški gaminiai t. t. Savo gerbėjus užsienyje jau tiesiogiai pasiekia ir vardiniai drabužių dizainerių kūriniai, pvz., logistikos kompanijos paslaugomis naudojasi dizainerė Agnė Kuzmickaitė.

 

Šalies rinka – per maža

 

„Lietuvos rinka mums per maža. Pasaulį nustebinti originalumu sunku, tačiau Vakarų pirkėjams patraukli mūsų produkcijos kokybė ir kaina – pagaminti gerą produktą Lietuvoje pigiau“, – teigia trejus metus internetu Lietuvoje ir užsienyje baldais prekiaujančios bendrovės „VG line“ direktorius Giedrius Zabulionis.

 

90 % produkcijos „VG line“ eksportuoja, dažniausiai į Lenkiją, Čekiją, Slovėniją, Vokietiją, Italiją, Prancūziją, Švediją, Didžiąją Britaniją. „Ecoparcel Group“ paslaugomis besinaudojančios bendrovės direktorius teigia, kad prekiaujant su užsienio valstybėmis itin svarbu palankios logistikos sąlygos, todėl siuntų gabenimo tarnybą renkasi atidžiai.

 

„Ir nedidelės šalies įmonės, net individualūs gamintojai vis dažniau suvokia – Lietuvos rinka ne riba. Artimiausius penkerius metus turėtų didėti ne importas, o eksportas, prekės iš gamintojo keliauti tiesiai vartotojui. Prie šių pokyčių taikosi ir logistikos kompanijos, kurios klientams siūlo vis palankesnes sąlygas“, – tvirtina „Ecoparcel Group“ generalinis direktorius.

 

 Tai yra bendrovės pranešimas spaudai. Pranešimų spaudai turinio VersloSavaite.lt neredaguoja. Už pranešimo turinį atsako jį paskelbusi bendrovė. Savo bendrovės pranešimus siųskite el. paštu This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it .

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: