VersloSavaite.lt   
2015 03 27, 11:14
„Air Lituanica“ pilotų kabinose visada būna du įgulos nariai

Image
T.Padgursko nuotr.
Reaguodama į Vokietijos oro linijų bendrovės „Germanwings“ tragediją ir galimas jos priežastis, „Air Lituanica“ savo keleiviams nori patvirtinti, kad „Air Lituanica“ skrydžių metu kabinoje visuomet būna du įgulos nariai.

 

„Nors kol kas išvados dėl „Germanwings“ nėra oficialiai patvirtintos, tačiau įtariama, kad antrasis lakūnas užsirakino ir į kabiną neįsileido orlaivio kapitono, tuomet lėktuvą sudaužė. Reaguodami į tai, norime nuraminti savo keleivius ir patvirtinti, kad mūsų skrydžių metu pilotų kabinoje visada yra du įgulos nariai, be jokių išimčių, tai mūsų standartinė procedūra“, – sako „Air Lituanica“ Skraidymo departamento direktoriaus pavaduotojas, pilotas-kapitonas Kęstutis Zagreckas.

reklama

 

Anot jo, vienam iš pilotų išėjus iš kabinos, jo vietą tam laikui užima kitas įgulos narys – palydovas.

 

„Sauga yra absoliutus mūsų prioritetas, tad šios prevencinės priemonės pas mus veikia jau daugiau nei metus, nepaisant to, kad jos ir nebuvo būtinos pagal saugos reglamentus“, – priduria K. Zagreckas.

 

Skrydžių saugai užtikrinti avialinijos imasi daug priemonių, itin svarbu techninė lėktuvų būklė. Prieš ir po kiekvieno skrydžio orlaiviai yra tikrinami techninės priežiūros specialistų – be aviacijos inžinieriaus apžiūros nepakyla nei vienas orlaivis. Priklausomai nuo orlaivio tipo, skraidomų valandų, skrydžių ciklų skaičiaus ir kalendorinių lėktuvo veiklos metų, kiekvienas orlaivio gamintojas parengia griežtas taisykles – aprašą, kuriuo privalo vadovautis oro linijų bendrovės, naudodamos tos įmonės orlaivius.

 

K. Zagreckas pabrėžia, kad labai svarbu yra situacijos kontrolė skrydžio metu. Prasidėjus neramumams dėl keleivių elgesio arba staiga patirtų sveikatos sutrikimų, visas problemas sprendžia įgula.

 

 Orlaivio palydovai yra kruopščiai atrenkami, jie nuolat tobulinasi, kad galėtų dirbti stresinėse situacijose, sugebėtų padėti keleiviams ir kitiems įgulos nariams. Skrydžio metu įtarus gedimą ar kitokią grėsmę, orlaivio kapitonas įvertina situaciją ir labai dažnai priima sprendimą leistis artimiausiame oro uoste ir išspręsti iškilusias problemas.

 

Europos aviacijos saugos agentūra yra pagrindinė institucija, reglamentuojanti oro linijų saugos politiką, veiklą, procedūras. „Air Lituanica“ skrydžių sauga taip pat yra parengta pagal agentūros reikalavimus.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: