reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2016 01 21, 11:43
„ACME Grupės“ apyvartą labiausiai kėlė buitinės technikos pardavimai

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
2015 metais konsoliduota neaudituota „ACME Grupės“ apyvarta siekė 335,05 mln. eurų – 38,85 proc. daugiau nei 2014-aisiais, kai grupės pardavimo apimtys sudarė 241,31 mln. eurų.

 

Nors didžiausia grupės bendrovė „ACC Distribution“ pernai augo 10,48 proc. ir jos apyvarta viršijo 202 mln. eurų, efektyviausiu augimo katalizatoriumi tapo oficialus „Apple“ atstovas Baltijos šalyse „AVAD Baltic“, per metus pardavimo apimtis užauginęs daugiau nei tris kartus  (218,72 proc. ) – nuo 38,15 iki 121,62 mln. eurų.

 

Dėl palankios rinkos situacijos ir didėjančio „Apple“ produkcijos patrauklumo „AVAD Baltic” veikla pernai buvo labai sėkminga. Tokiam proveržiui padėjo ir tai, jog kovo mėnesį įmonė  tapo autorizuotu „iPhone” platintoju Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje - iki 2015 metų kovo „AVAD Baltic“ atstovavo visus „Apple” produktus, išskyrus išmaniuosius telefonus. Kita vertus, net ir eliminavus „iPhone“ faktorių, metai įmonei būtų labai sėkmingi, o augimas būtų dviženklis.

reklama

 

Informacinių technologijų, verslo sprendimų, namų elektronikos, programinės įrangos, buitinės ir kitos technikos platinimu užsiimanti ,,ACC Distribution“ ir jai priklausančios įmonės pernai augo 10,48 proc. ir viršijo 202 mln. eurų pardavimo apimtis.

 

Didžiausią įtaką bendros metinės „ACC Distribution“ apyvartos šuoliui turėjo net 70 proc. augimą pasiekę stambiosios buitinės technikos pardavimai.

 

Tuo tarpu sustiprinti „ACC Distribution“ poziciją smulkios buitinės technikos rinkoje bei virtuvės baldų segmente padėjo į asortimentą įtraukti net 40 naujų prekinių ženklų, tarp kurių buvo ir „Caso“, „Hitachi“ bei „Dirt Devil“, su kuriais pasirašytos išskirtinės partnerystės sutartys dėl produkcijos platinimo Baltijos šalyse.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama