reklama

rekomenduojame


Ryšiai su visuomene
RsV „Promo Service“

Kyšiai.lt
Portalas prieš korupciją

Teisinės konsultacijos
Teisininkų patarimai

Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimai
Tyrimai LT

Žurnalistikos kursai
Susipažink su žurnalisto profesijos subtilybėmis

Jaunimo naujienos
Jaunimo naujienos

Universalus meistras
Plytelių klijavimas

Laisvalaikio batai
Laisvalaikio batai

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 03 27, 11:13
54 proc. pirkėjų kainas vis dar konvertuoja į litus

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Nors su euru lietuviai gyvena jau trečius metus, tačiau daugeliui gyventojų pasverti savo išlaidas ir įvertinti prekių kainas vis dar yra patogiau litais.

 

Prekybos tinklo IKI užsakymu bendrovės „Spinter tyrimai“ atliktas tyrimas parodė, kad daugiau nei pusė (54 proc.) pirkėjų Lietuvoje neatsisako įpročio kainų eurais persiskaičiuoti į atitinkamas vertes litais.

 

reklama

Prekybininkai sako, kad toks žmonių elgesys gali išlikti dar keletą metų, nes pirkėjų įpročiai su litu formavosi dešimtmečiais.

 

Tyrimo duomenimis, apsipirkdami eurus į litus nuolat verčia 17 proc. gyventojų, retkarčiais tai daro trečdalis, o tik galutinę apsipirkimo sumą į buvusią valiutą konvertuoja 5 proc. pirkėjų. Eurų į litus nebeverčia 46 proc. Lietuvos gyventojų.

 

Taip pat paaiškėjo, kad apsipirkdami kainas eurais į litus dažniau pasiverčia vyresnio amžiaus pirkėjai. Nuolat tai daro 26 proc. vyresnių nei 56 metų amžiaus gyventojų ir 24 proc. 46-55 metų amžiaus lietuvių. Palyginimui, nuolat kainas konvertuoja tik 7 proc. 18-25 metų amžiaus pirkėjų, 8 proc. 26-35 metų amžiaus gyventojų ir 12 proc. vidutinio (36-45 metų) amžiaus gyventojų.

 

„Vyresnio amžiaus pirkėjai ne tik linkę dažniau pasiversti kainas eurais į litus, bet ir apskritai savo apsipirkimams skiria daugiau laiko bei dėmesio. Senjorai parduotuvėse dažniausiai praleidžia daugiau laiko – jie stengiasi įvertinti visą prekių asortimentą, jo naujoves, pasinaudoti specialiais pasiūlymais, pasverti kiekvieną savo pasirinkimą, įsigilinti į prekių sudėtis“, – sako prekybos tinklo IKI viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

 

Pasak jos, šis pirkėjų segmentas yra išties reiklus, todėl jam skiriamas didelis dėmesys, o antroji kiekvienos savaitės diena prekybos tinklo parduotuvėse yra paskelbta senjorų antradieniais, kai pensinio amžiaus pirkėjams galioja specialūs pasiūlymai.

 

Atliktas tyrimas taip pat parodė, kad kainas eurais persiskaičiuoti į litus labiau yra linkę žemesnes pajamas gaunantys lietuviai. Daugiau nei penktadalis gyventojų, kurių šeimos nariui per mėnesį tenka iki 200 eurų pajamų, apsipirkdami visuomet kainas konvertuoja į litus. Tą patį daro tik 14 proc. aukščiausias pajamas – daugiau nei 500 eurų vienam šeimos nariui per mėnesį – gaunančių gyventojų.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Kiek laiko trunka jūsų kelionė iki darbo?
 

reklama

reklama

reklama

reklama