Deiminta Noreikien� „Mūsų įmonė teikia buhalterinės apskaitos paslaugas smulkiam ir vidutiniam verslui. Sparčiai augam ir ieškome naujų, efektyvių reklamos kanalų. Galbūt būtų verta išbandyti Linkedin?“, – klausia VersloSavaite.lt skaitytoja Nijolė.
Atsako Deiminta Noreikienė, pirmoji Lietuvoje SOSTAC® sertifikuota rinkodaros planavimo specialistė iš www.brandplans.lt. LinkedIn yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų, kuriame dažniausiai aktyviai dalyvauja profesinių interesų turintys žmonės. Užsienyje LinkedIn intensyviai naudojamas ne tik darbuotojų paieškai, kaip populiaru Lietuvoje, bet ir B2B kontaktams užmegzti bei pardavimams skatinti. LinkedIn tikrai puikiai tiktų apskaitos paslaugas teikiančiai įmonei reklamuotis, nes ši platforma padeda atsiskleisti verslams, kuriuose vyksta įdomios diskusijos apie rinkos naujoves, technologijas, verslo procesus, dalinamasi analitine informacija. Svarbu, kad jūsų darbuotojai sugebėtų įsitraukti ir dalyvauti savo profesinės kompetencijos ribose ir perspektyvoje. Žemiau aptarsime pagrindinius darbo su LinkeIn aspektus
Prekės ženklo žinomumo skatinimas Skatinti prekės ženklo žinomumą labiausiai padeda dalinimasis turiniu įmonės puslapyje ir reprezentuojančių darbuotojų profiliuose. Jums reikės turinio kūrimo strategijos. Raskite temas, kurios būtų susijusios su jūsų prekės ženklu, padėtų pabrėžti jo naudas ir išskirtinumą, bet būtų ne banalios, vertos kitų žmonių dėmesio, ir įtraukiančios į diskusiją. Rašykite straipsnius, dalinkitės mintimis, klauskite savo draugų ir sekėjų nuomonės, dalyvaukite grupių diskusijose. LinkedIn veikia per asmeninę charizmą, tad būtinai įtraukite iškalbingiausius ir profesionaliausius įmonės darbuotojus. Oficialių pareiškimų per įmonės puslapį tikrai nepakaks. Kontaktų rinkimas Nemokamai pasiekti galite tuos LinkedIn narius, kurie seka jūsų įmonės puslapį, jūsų įmonės darbuotojus kaip asmenis, ir yra užmezgę ryšį su jumis. Tad siekite kuo didesnės sklaidos savo turiniu ir žinomumą stenkitės paversti kontaktais. Tikrinkite, kas peržiūri jūsų profilį ir pakvieskite „susidraugauti“. Užmezgę ryšį, „priimti į draugus“, parašykite kelis malonius žodžius asmeniškai, kodėl jums malonu susipažinti, užkalbinkite. Tai palengvins bendravimą ateityje. Pardavimų skatinimas Visa LinkedIn komunikacija jums gali padėti pritraukti klientų. Tačiau papildomai siūlyti savo paslaugas galite ir patys: 1. Nemokamai skatinti pardavimus tiesiogiai bendraujant su turimais kontaktais. Tuos, su kuriais „susidraugavote“, galite užkalbinti rašydami asmenines žinutes. Verta surūšiuoti kontaktus pagal jų atstovaujamo verslo tipą ar kitas savybes, susijusias su tokios paslaugos kaip jūsų pirkimu. Nepradėkite iš karto siūlyti pirkti ar kviesti į susitikimą. Pradėkite nuo profesinės srities klausimo, į kurį žmogui būtų lengva ir malonu atsakyti. Vėliau subtiliai palieskite jums aktualią sritį, ir tik tada pereikite prie savo pasiūlymo. Verslas verslui srityje svarbu, kas priima sprendimą pirkti, tad įsitikinkite, kad galiausiai pasieksite reikiamą asmenį. 2. Naudoti mokamus reklamos LinkedIn sprendimus. Taip pasieksite žmones ir įmones, kurie nėra jūsų kontaktų tinkle. Tikslinė auditorija parenkama pagal asmens pareigas, darbo sritį ar įmonės veiklos sektorių. Galite kurti skelbimus taikant mokesčio už paspaudimą kainodarą su LinkedIn Ads. Savo kuriamą turinį papildomai galite reklamuoti su Sponsored Content. Yra galimybė netgi skatinti LinkedIn narius registruotis, palikti jums savo kontaktus naudojant Lead Gen Forms. Vienas iš veiksmingiausių reklamos sprendimų yra Sponsored Inmail, kai jūsų informacija laiško pavidalu patenka tiesiai į LinkedIn nario pašto dėžutę. LinkedIn reguliuoja tokių žinučių siuntimo dažnumą, todėl jos atrodo labai įtikinamai ir yra tikrai skaitomos. Surasti, atsirinkti ir susisiekti su norimais kontaktais asmeniškai naudojant LinkedIn Premium paslaugą. Prieš pradedant dirbti su LinkedIn, apgalvokite šiuos klausimus: Kokių klientų jums reikia, kokios temos, problemos juos domina? Kuo unikalios, išskirtinės jūsų paslaugos? Be abejo, esate puikiai apie naujoves informuoti buhalterinės apskaitos profesionalai. Bet kodėl verta kreiptis į būtent jus? Kokios turinio temos būtų svarbiausios norint pritraukti klientų ir iškomunikuoti jūsų išskirtinumą (pvz., buhalterinės apskaitos naujovės ir patarimai, padedantys klientams sutaupyti). Kas įmonėje rūpinsis LinkedIn komunikacija? Reikėtų suplanuoti oficialias žinutes, rasti kelis darbuotojus, kurie noriai užsiimtu asmenine komunikacija ir padėtų įtraukti kitus. Visus apmokyti, aptarti temas, kuriomis svarbu kalbėti, susitarti, ką darysite, jei viešoje erdvėje iškils nekorektiškas klausimas ar konfliktas. Stebėti rezultatus. Kokių rezultatų tikitės, ir kaip juos matuosite? Svarbiausia teisingai pasirinkti kryptį ir laikytis nuoseklumo, vertinti rezultatus ir nebijoti klaidas priimti kaip galimybę tobulėti. Nauji metai – puikus laikas imtis naujų veiklų. Sėkmės darbuose! Užduokite savo klausimą teisininkui el. paštu
This email address is being protected from spam bots, you need Javascript enabled to view it
arba užpildę šią formą.
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|