Aistė Liudvinaitytė   
2008 08 04, 00:00
Suomių kompanija veržiasi į Lietuvos rinką
Savaitraštis Nr. 31 (73), 2008 08 04

Vs nuotr.Jei Lietuvos konkurencijos taryba leis suomių bendrovei „Tamro Group“ nusipirkti 44 vaistinių kapitalą, tai rugpjūčio pabaigoje ji taps viena iš trijų didžiausių farmacijos rinkos dalyvių.

Suomių kompanija sandorio vertės neatskleidžia.

Paaiškės rugpjūčio pabaigoje

Liepos 28 dieną Suomijos medikamentų platintojas „Tamro Group“ paskelbė, kad ketina įsigyti visą akcinį UAB „Farma vaistinės“ ir UAB „Herbarijos vaistinės“ vaistinių, o taip pat ir nekilnojamojo turto kompanijos UAB „Naujininkų turto vaistinės“ kapitalą.

Ši kompanija ketina įsigyti net 44 vaistines, kurių metinė apyvarta siekia 20 mln. eurų.

UAB „Tamro“ sandorio vertės neatskleidžia.

Šis sandėris turėtų įsigalioti jau šių metų rugpjūčio pabaigoje, jei kompanija gaus leidimą iš Lietuvos konkurencijos tarybos.

Po vaistinių kapitalo įsigijimo „Tamro“ priklausantis „Šeimos vaistinės“ tinklas turėtų užimti dešimtadalį visos rinkos ir tapti vienu iš trijų didžiausių farmacijos rinkos dalyvių.

Plėtra Baltijos šalyse

Dabar „Tamro Group“ yra antras pagal dydį didmenininkas Lietuvos rinkoje, užimdamas 19 procentų visos didmeninės rinkos.

Pasak „Tamro Group“ teisės reikalų ir susijungimų (M&A) direktoriaus Sebastian Jägerhorn, jie ieškojo galimybių išplėsti savo tinklą Baltijos rinkoje.

„Šis vaistinių kapitalo įsigijimas padės mums įsitvirtinti rinkoje ir plėstis Lietuvoje“, - teigė S. Jägerhorn.

Investicinės kompanijos „Litis“ vadovas, UAB „Farma vaistinės“ ir UAB „Herbarijos vaistinės“ savininkas Ingi Gudjonsonas (Guðjónsson ) teigė, kad pastaruosius septynerius metus jie buvo „Tamro Group“ klientai.

„Esu labai patenkintas matydamas „Tamro Group“ kaip šių vaistinių tinklo savininkus. Jie turi nemažai patirties ir pripažinimą farmacijos rinkoje“, - Verslosavaite.lt sakė I. Gudjónsson.

Vaistinės krauna pelnus

Jei suomių kompanija nusipirks anksčiau minėtų 44 vaistinių tinklą, Lietuvoje bus 3 didžiausi farmacijos rinkos dalyviai: „Eurofarmacijos vaistinės“, „Camelia“ ir „Tamro“.

Visi farmacijos tinklai išsiplėtė ir sustiprėjo per pastaruosius metus. Jie šiuo metu užima 85 procentus visos farmacijos rinkos.

2007 metais farmacijos bendrovių pelnas siekė 346 milijonus eurų.

Laimės klientai

UAB „Eurovaistinė“ komunikacijos vadybininkė Lina Liepytė teigė, kad į rinką ateinantys nauji konkurentai skatina konkurenciją.

„Lietuvos vaistinių rinkos dalyvių augimas paskatins aktyvesnę konkurenciją, o iš to visuomet išlošia klientas, nes gauna platesnes galimybes rinktis“, - Verslosavaite.lt teigė L. Liepytė.

Pasak jos, UAB „Eurovaistinė“ ir toliau sieks išlikti populiariausia vaistine ir kiek įmanoma labiau tenkinti klientų poreikius.

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama