Mindaugas Urbonas | Alfa.lt   
2007 10 29, 00:00
Telefonuose publikuojamos reklamos efektyvumas nuvylė

Vs nuotraukaNaujausių rinkos tyrimų duomenimis, mobiliuosiuose telefonuose publikuojama reklama nėra įdomi jos tikslinei auditorijai. Abejonės sparčiai populiarėjančio rinkodaros įrankio efektyvumu sukėlė į tokią reklamą dideles lėšas investavusių verslininkų nusivylimą.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ pranešime teigiama, jog tik 10 proc. vartotojų pasiekia jiems skirta mobiliuosiuose telefonuose publikuojama reklama. Tai reiškia, kad net 90 proc. naujausiomis telekomunikacijų technologijomis besinaudojančių reklamdavių nesugeba identifikuoti savo tikslinės auditorijos.

Reklama telefonais dažniausia siunčiama tiems vartotojams, kurie savo komunikacijos įrenginius naudoja ne vien tiesioginiam bendravimui ar susirašinėjimui trumposiomis žinutėmis, bet jais naršo internete, tikrinasi elektroninį paštą.

„Vartotojai visuomet atsakys „Ne“, kai paklausite, ar jiems patinka mobiliuosiuose telefonuose publikuojama reklama, tačiau tai nereiškia, jog reklama jų nepaveiks. Šis rinkodaros įrankis yra naujas, todėl natūralu, jog tikslinės auditorijos kol kas jo nepriima. Vis dėlto tikėtis, jog su laiku tokios reklamos efektyvumas išaugs savaime – naivu. Verslininkams derėtų iš naujo apsvarstyti savo reklaminių kampanijų strategijas, atidžiau atsirinkti pagrindinius savo prekių ir paslaugų vartotojus“, - teigė „Nielsen“ atstovas Jeffas Herrmannas.

Šiuo metu mobiliųjų rinkodaros įrankių verslas auga itin sparčiai. Nuo 2005-ųjų, kuomet telefonuose pradėtos publikuoti pirmosios reklamos, tokių kampanijų įkainiai išaugo apie 10 kartų.

www.alfa.lt



 

 

reklama