Vismantas Žuklevičius   
2008 08 25, 00:00
Lietuvos prekės ženklas pristatytas Europos parke

Lietuvos prekės ženklasKetvirtadienį Europos parke, netoli Vilniaus, pristatytas Lietuvos prekės ženklas. Juo siekiama pasauliui parodyti, kad Lietuva yra veržli, inovatyvi, konkurencinga ir drąsi šalis.

Valstybės įvaizdis – viename prekės ženkle

Ką mato pasaulis, žvelgdamas į Lietuvą? Krepšinį? Verslo galimybes? Kalvas ir upių slėnius? O galbūt tik pilką dėmę? O kaip mes patys norėtume atrodyti? Šie ir kiti klausimai seniai tapo diskutuotinais dėl Lietuvos įvaizdžio formavimo pasaulinėje arenoje.

Valstybę galima pristatyti vardijant jos demografinius ir ekonominius rodiklius, pasakojant apie jos geografiją, istoriją, kultūra, gyventojų identitetą. Visa tai, kas yra valstybė, galima sutalpinti ir į vieną ženklą, savotišką šalies „vizitinę kortelę“, pagal kurią būtume atpažįstami visame pasaulyje.

Lietuva – drąsi šalis

Prekės ženklas – tai daugiau nei logotipas ar šūkis. Geram ženklui sukurti būtina ir rinkodaros koncepcija. Koncepcija, kuria remiantis buvo sukurtas Lietuvos prekės ženklas, pagrįsta teiginiu: Lietuva – drąsi šalis.

Drąsa žymi Lietuvos istoriją – nuo paskutinės pagoniškos tautos Europoje iki šalies, nuo kurios prasidėjo Sovietų Sąjungos griūtis. Lietuvos drąsą liudija novatoriška kultūra, ekonominis augimas ir gyventojų verslumo dvasia, sporto pasiekimai, politinė lyderystė regione.

Kontrastinga ir ryžtinga valstybė

Lietuvos „vizitine kortele“ pasaulyje atrinktas UAB „Protingi sprendimai“ pasiūlytas kūrinys – iš skirtingo dydžio spalvotų detalių sudėliotas Lietuvos kontūras su užrašu „Lithuania“.

Pasak prekės ženklo autorių, kūriniu pabrėžiamas Lietuvos teritorinis vientisumas ir stiprinamas nacionalinis identitetas. Kartu akcentuojama, jog Lietuva – kontrastinga ir dinamiška valstybė, kurios istorija kupina žinomų asmenybių, kultūra – ryškių menininkų, o sportas – garsių atletų.

Išraiškingos ir patrauklios ženklo logotipo spalvos žadina teigiamas emocijas. Ženklo kūrėjai atsisakė tradicinių tautinių spalvų, nes tokios jau puikuojasi ant kitų pasaulio šalių logotipų. Naujos spalvos Lietuvą pristato kaip veržlią ir ryžtingą šalį.

„Dobiliukas“ baigs savo gyvenimą

Įsitvirtinant naujajam Lietuvos prekiniam ženklui, bus atsisakyta senojo – „dobiliuko“ ženklo, kuris ilgą laiką buvo tapęs Lietuvos logotipu, naudojamas įvairiuose Lietuva garsinančiose parodose, sporto renginiuose, kultūros festivaliuose ir kitur.

Tikimasi, kad naujasis ženklas bus lengvai įsimenamas ir atpažįstamas pasaulyje, skatinantis apsilankyti mūsų šalyje ir čia investuoti.

Skiepys lietuviams patriotinius jausmus

„Lietuviai yra skeptikai. Jei mes patys nemylėsime savojo ženklo, tai nepadės ir dideli pinigai Lietuvai įsiveržti į pasaulio rinką. Linkiu visiems populiarinti naująjį prekės ženklą ir jį reklamuoti“, - sakė Lietuvos turizmo plėtros agentūros vadovas Jonas Ignatonis.

Tikimasi, kad naujasis ženklas skiepys patriotinius, optimistinius jausmus lietuvių širdyse, o bendras šalies kuriamas įvaizdis pasklis po visas pasaulio šalis.

Bendra prekinio ženklo projekto vertė siekia 1,14 mln. litų. Kūrybiniam projekto etapui skirta 214 tūkst. litų. 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama