Aistė Liudvinaitytė   
2008 08 25, 00:00
Dainius Podolinskis: „Norime skaidrumo ir paprastumo“

Dainius PodolinskisPraėjus kiek daugiau nei dviem mėnesiams nuo paskutinės „Vertas milijono“ laidos Verslosavaite.lt nusprendė pasidomėti, kaip sekasi laidos nugalėtojams.

Šią savaitę kalbiname Dainių Podolinskį, kuris yra vienas iš keturių laimingųjų, kurio idėją palaimino „Vertas milijono“ valdyba. Jis sukūrė meno galeriją internete.

Ką Jums davė laida „Vertas milijono“?

Verslininkai davė labai daug gerų patarimų: nuo ko pradėti, kaip neišleisti per daug pinigų, išvengti nereikalingų išlaidų, kaip sumaniai panaudoti pinigus.

Žinoma, davė ir verslo kontaktų, kuriais aš dabar galiu pasinaudoti kurdamas įvairius plėtros planus ir panašiai. Ir davė dar vieną svarbų dalyką – populiarumą.

Apie mus sužinojo tikrai nemažai žmonių, kai kurie tapo mūsų klientais, kurie nuolat naudojasi mūsų paslaugomis.

Ar dar bendradarbiaujate su buvusia laidos valdyba?

Taip, mes susitinkame su jais kiekvieną mėnesį. Bent jau aš asmeniškai, nežinau kaip elgiasi kiti dalyviai, bet man jų patarimai, idėjos yra tikrai labai svarbūs.

Mes su jais aptariame rezultatus, planuojame ateinančių mėnesių veiklą. Jie prižiūri mano biudžetą, kad per daug neišleisčiau pinigų (juokiasi).

Ar žmonės domisi Jūsų internetine galerija, ar perka paveikslus, nuotraukas?

Mes džiaugiamės, kad Lietuvoje esame vieni iš pirmųjų, kurie įgyvendino tokį projektą. Mus dažnai kritikuoja ir sako, kad Lietuva meno dirbinių pirkimui internetu dar nėra pasiruošusi.

Iš tikrųjų, manau, kad dabar yra tinkamas laikas lietuviams pasiūlyti tokią paslaugą. Kitose šalyse jau seniai prekiaujama meno dirbiniais internete ir klientai yra tikrai patenkinti.

Mes tikime, kad elektroninė prekyba Lietuvoje sparčiai augs, didės žmonių pasitikėjimas. Tie klientai, kurie jau pirko mūsų tinklapyje yra labai patenkinti. Jiems patinka, kad mes siūlome visą pilną paslaugą.

Jiems niekur nereikia eiti, mes pristatome meno dirbinį į namus arba į biurą. Jie gali gražinti gaminius, jei jiems nepatinka ar netinka prie interjero.

Praėjo du mėnesiai nuo paskutinės laidos. Sakykite, ar žmonių susidomėjimas, pardavimai didėja, ar priešingai – mažėja?

Laidos metu mūsų produkcija tikrai buvo labai paklausi, žmonės labai domėjosi ir mėnesį po laidos pardavimai laikėsi, galima sakyti, tame pačiame lygyje. Dabar vasara, visi atostogauja ir leidžia pinigus pramogoms, tad aišku, kad mūsų pardavimai yra šiek tiek sumažėję.

Naudodamiesi tuo, mes šiuo metu atnaujiname puslapį, norime jį padaryti šiek tiek patrauklesnį, įdomesnį. Jau rugsėjo mėnesį planuojame startuoti su didesniu būriu dailininkų ir dar didesniu jų darbų kiekiu. Tikimės, kad rugsėjį–spalį mūsų pardavimai ir vėl padidės.  

Kaip patys menininkai žiūri į galerijas internete? Ar jiems patinka tokia idėja, o gal kaip tik jie į viską labai atsargiai žiūri?

Menininkų požiūriai labai skiriasi. Galėčiau pasakyti, kad jaunesnės kartos dailininkams darbų demonstravimas internete yra priimtinas dalykas.

Jie išbandė ir jiems patiko, nes jų darbai buvo nupirkti. Kai tik parduodame darbą, iškart jiems pervedame pinigus, o tai jiems kelia dar didesnį pasitikėjimą. Galbūt vyresnės kartos dailininkai su tuo yra mažiau susidūrę, todėl į tai žiūri pesimistiškiau, su didesniu nepasitikėjimu.

Tačiau manau, kad ir jauni, ir seni supranta, kad be interneto šiais laikais neišgyvensi, neišpopuliarėsi. Nori nenori, net ir skeptiškesniems dailininkams teks pripažinti, kad reikia būti žinomiems, jei jie nori parduoti savo produkciją.

Mes šia savo svetaine norime išspręsti vieną didelę dailininkų problemą – daugumą jų savo darbus laiko padėję namuose, kamputyje ir žmogui, kuris domisi nėra kaip sužinoti apie tuos darbus.

Dar viena problema: Lietuvoje yra mažai galerijų, kurios viešai rodo meno dirbinių kainas. Mes norime skaidrumo, norime, kad daugiau žmonių sužinotų, kiek tokie darbai kainuoja ir kodėl jie tiek kainuoja. Norime skaidrumo ir paprastumo.

Kaip manote, ar ši veikla Jums atneš nemažai pelno, ir ar Jūs esate vertas milijono?

Manau, norint uždirbti milijoną reikia padirbėti tikrai daugiau nei kelis mėnesius ir, manau, kad internetiniai projektai turi ilgesnį atsiperkamumo laikotarpį, nes internetinė rinka mūsų šalyje dabar tik auga, didėja. Manau, kad po dviejų, trijų metų viskas bus aiškiau.

Aišku, aš tikiuosi uždirbti pinigų. Mes kuriam tikrai labai naudingą paslaugą žmonėms ir tikimės už tai gauti tam tikrą atlygį. Aš šiuo metu nesu nusiteikęs susikoncentruoti į pinigus, mano tikslas – sukurti gerą paslaugą, turėti daug dailininkų ir tik tada kreipti dėmesį į pelną.

Kokie Jūsų ateities planai?

Mūsų vizija – per kelis metus tapti didžiausiu portalu Lietuvoje, kuriame būtų eksponuojamas didžiausias kiekis dailininkų darbų, būti informatyviausiu šaltiniu tiems, kurie nori pirkti meno dirbinius.

Aišku, mes jau šiais metais esame suplanavę pradėti teikti naujas paslaugas susijusias su menu. Viena iš naujovių – savo klientams suteikti fotografijų, kitų meno dirbinių reprodukcijos, kurios yra spausdinamos ant drobės.

Tai bus puikus būdas suteikti žmonėms galimybę įsigyti reprodukcijos, jeigu jie negali skirti didelės sumos originaliam meno kūriniui.

Mes dar planuojame dirbti kartu su interjero salonais, kurie galėtų naudodamiesi mūsų duomenų baze pasiūlyti savo klientams paveikslus.

Planų turime daug ir labai įvairių. Norime būti kiek įmanoma viešesni, dalyvauti įvairiuose projektuose, nebūti tik tai komerciniu, bet ir socialinių projektu, padėti ir jauniems dailininkams.

Su buvusia laidos valdyba susitinkame kiekvieną mėnesį. Man jų patarimai, idėjos yra tikrai labai svarbūs, aptariame rezultatus, planuojame ateinančių mėnesių veiklą. Jie prižiūri mano biudžetą, kad per daug neišleisčiau pinigų“, - juokavo D. Podolinskis (nuotraukoje trečias iš kairės).

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

 

reklama