Marius Janavičius   
2008 08 04, 00:00
Verslo valdymo sistemos – moderniai mastantiems verslininkams
Savaitraštis Nr. 31 (73), 2008 08 04

Vs nuotr.Valdyti pokyčius, sujungiant visus vidinius ir išorinius organizacijos procesus į vientisą sistemą, atsižvelgiant ir nuolat reaguojant į kliento poreikius. Tai pagrindinis organizacijos, kuri rūpinasi savo klientais, uždavinys, – teigia verslo valdymo sistemų specialistai.

Pasak jų, šiuo metu Lietuvoje verslo, bei klientų valdymo sistemos tampa vis populiaresnės.

Populiaru tarp jaunesnės kartos verslininkų

Verslo valdymo sistema (VVS) – tai internetinė programinė įranga, pasiekiama iš bet kurio pasaulio taško, turint kompiuterį bei prieigą prie interneto. VVS sudarytos iš įvairiausių modulių, skirtų skirtingoms verslo dalims valdyti: klientų valdymo, dokumentų valdymo, sandėliavimo, laiko planavimo,darbo laiko apskaitos, projektų valdymo moduliai ir t.t. Tokios sistemos būna įvairaus sudėtingumo, priklausomai kokioms įmonėms ir kokiai veiklai skiriamos.

Kaip Verslosavaite.lt teigė UAB „Verticus“ produkto vadybininkas Andrius Cimbolaitis susidomėjimas verslo valdymo sistemomis (VVS) didesnis tarp jaunesnes kartos verslininkų.

„Jie geriau supranta informacinių technologijų svarbą verslo valdyme. VVS populiariausios aktyviais pardavimais užsiimančiose įmonėse, tai paslaugu, seminarų, reklamos pardavimo įmonių tarpe. Specifinio profilio įmonėms reikalingi specializuoti sprendimai“, – kalbėjo A. Cimbolaitis. VVS sistemos domina įvairiausio dydžio įmones. Skiriasi investuojamos sumos ir sistemų funkcionalumas.

Svarbu atidžiai rinktis sistemą

Renkantis VVS ypač svarbu įvertinti skirtingus įmonės darbuotojų poreikius: darbuotojams sistema turi palengvinti kasdienes operacijas, vadovams – padėti valdyti įmonėje vykstančius procesus. Svarbu, kad ne įmonė būtų derinama prie sistemos, bet sistema – prie įmonės.

Nesuformulavus reikalavimų, dažniausiai pasirenkama ta sistema, kuri buvo gražiausiai pristatyta arba kurios išorinis dizainas pasirodė tinkamiausias. Toks neapgalvotas pasirinkimas dažniausiai baigiasi nesėkmingu sistemos diegimu.

UAB „Verticus“ siūlomos „iPyramid.bizlogic“  sistemos standartinių paketų diegimas trunka iki kelių dienų. Specializuoti sprendimai užtrunka, priklausomai nuo papildomų programavimo darbų.

„Įsigijus „bizlogic“ licenciją, suteikiamos nemokamos 2–4 akademinės valandos mokymų bei patarimų kaip reiktų dirbti su sistema ir maksimaliai išnaudoti jos privalumus.Sistema sukurta Lietuvos įmonėms, tai garantuoja itin profesionalų ir greitą produkto palaikymą,“ – tikino UAB „Verticus“ atstovas.

„Verticus“ taip pat priklauso turinio valdymo sistema (TVS) iPyramid.system, bei elektroninės parduotuvės sitema „iPyramid.comerce“.

Naujos kartos telefonija

Atsižvelgiant į dabartinę situaciją telekomunikacijų rinkoje ir analitikų prognozes šiuo metu populiarėja interneto ryšį naudojanti „VoIP“ telefonija, kuri, teigiama, neabejotinai pakeis įprastą telefono ryšį.

UAB „Infospalvos“ siūlo „VoIP“ telefonijos paslaugas Lietuvos verslininkams. Šiandien „VoIP“ telefonija kiekvienam verslui ar privačiam asmeniui yra patraukli dėl dviejų aspektų – integracijos su įvairiomis trečių šalių sistemomis ir mobilumo. Pavyzdžiui, finansų makleris gali turėti Lietuvišką numerį Londone, o taksi operatorius gali skambinti į taksi automobilių radijo ryšį naudodamas įprastą telefono aparatą.

„Susidomėjimas mūsų produktu yra didelis ir nuolat auga. Tiksliniai mūsų klientai yra bendrovės vykdančios aktyvius pardavimus, suinteresuotos geru klientų aptarnavimu ir efektyviu komunikacijos valdymu tiek bendrovėje, tiek už jos ribų“, – Verslosavaite.lt sakė UAB „Infospalvos“ vadovas Martynas Špokas.

Informacija išlieka keičiantis darbuotojams

Pagrindinis sistemos privalumas – automatinis jos pildymas. Visa bendrovės vykdoma komunikacija su klientais (skambučiai, el. paštas) yra automatiškai talpinama sistemoje ir susiejama su bendrovės klientais. Vadovas ar bet kuris kitas įmonės darbuotojas gali bet kada pasižiūrėti kokie įvykiai buvo vykdomi su pasirinktu klientu.

„Visa sistema yra iš principo kitokio požiūrio nei įprastos CRM (ryšių su klientais valdymo sistemos), tad sąlyginai savąją „FutureVoice“ sistemą vadiname antros kartos CRM – CRM 2.0“ – teigė UAB „Infospalvos“ vadovas.

Keičiantis bendrovėje dirbančiam personalui – kontaktai išlieka įmonėje, be to galima realiu laiku matyti kiekvieno darbuotojo ar kliento padarytą kontaktą. Tai itin svarbu kokybės valdymui bei geram ryšiui su klientais. Taip pat ne mažiau svarbi ir galimybė taupyti ryšio kaštus – stotelė pati pasirenka pigesnį skambučio maršrutą.

Minusas – naujumas

„Pagrindiniu minusu įvardinčiau patį „VoIP“ telefonijos naujumą – jai pritaikyti telefono aparatai yra praktiškai staliniai kompiuteriai su daugybe sudedamųjų detalių, todėl jų patikimumas mažesnis. Visgi, mūsų įmonė diegia ir pardavinėja tik kokybiškus ir išbandytus produktus“, – tikino M. Špokas.

„VoIP“ technologija naudojasi aviacijos ir aviaciją aptarnaujančios kompanijos, gydymo įstaigos ir kitos specialių poreikių institucijos, kurioms ypatingai svarbi patikima, kokybiška ir nenutrūkstamai visą parą veikianti sistema.

Jos kaina yra labai priklausoma nuo specifinių įmonės poreikių. Standartinė „FutureVoice“ sistema kainuoja apie 15 000 litų be PVM. Į tai įeina „VoIP“ telefonijos stotelė, ryšių su klientais valdymo programinė įranga ir elektroninio pašto serveris.

Į viršų

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama