Marius Janavičius   
2008 05 06, 00:00
Limuzinai lietuvius vilioja vis labiau

Vs nuotr.Limuzinus nuomojančios bendrovės teigia, kad šių prabangių automobilių paklausa Lietuvoje vis auga.

Daugelis stebėdami dabartinius limuzinus turbūt net neįsivaizduoja kaip seniai jie pradėti naudoti. Limuzinų ištakomis galbūt reiktų laikyti momentą, kai turtinguosius vergai nešiojo dengtuose neštuvuose.

Pats žodis „limousine“ yra kilęs iš Prancūzijos regiono tokiu pačiu pavadinimu ir taip buvo vadinama prailginta karieta. Šeštajame ir septintajame XX a. dešimtmečiais limuzinų populiarumas politikų ir kino žvaigždžių tarpe augo, taigi, pradėjo kurtis vis daugiau kompanijų gaminančių tokius automobilius.

Pasiūla didesnė už paklausą

Kaip Verslosavaite.lt teigė UAB „Prabangūs limuzinai“ direktorė R. Pirožnikienė, Lietuvoje yra tam tikros šventės, kuriose neapsieinama be limuzinų: vestuvės, bernvakariai mergvakariai, dideli renginiai, kai reikia komfortabiliai pervežti didesnes žmonių grupes.

„Šiuo metu, bent jau Kauno mieste, pasiūla viršija paklausą, turimi limuzinai prilygsta bet kurio didesnio Europos miesto lygį“, – tikino R. Pirožnikienė.

Jai antrino kitos Kaune įsikūrusios įmonės UAB „Limvesta“ direktorė Ingrida Kochanskienė: „Pasiūla, manau, tikrai ne per maža, kaip tik ji pernelyg didelė. Limuzinus nuomuojančių įmonių tikrai gausu visoje Lietuvoje nors didmiesčiuose jų skaičius žymiai didesnis, tad vasarą važiuojame į kitus Lietuvos miestus, taip kompensuodami tą trūkumą“.

Limuzinus nuomojančios įmonės taip pat teikia mašinų puošimo paslaugas, padeda surasti šokėjus, atliekančius programas limuzinuose. Taip pat pasirūpina raudonojo kilimo servisu. Neretai ta pati įmonė kuri nuomoja limuzinus, kartu užsiima ir vakarėlių organizavimu.

Vilniečių įmonės „Big Limo“ pardavimų vadovas Andrius Čivinskas pažymėjo, kad limuzinų pasiūla yra nemaža, kaip ir limuzinų pasirinkimas.

„Yra ir naujų modelių, brangių sedanų ir džipų, ir senesnių limuzinų. Tačiau tikrai ne visi gali pasigirti teikiamų paslaugų kokybe. Nemažai įmonių visiškai nesirūpina technikos atnaujinimu arba bent jau jos priežiūra. Jų pagrindinis darbas – vasara, kai vestuvėms nuomojama viskas kas važiuoja“, - Verslosavaite.lt pasakojo A. Čivinskas.

Teko girdėti apie neveikiančius kondicionierius, surūdijusius kėbulus, netvarkingus salonus, ir kitus dalykus sugadinančius žmonėms šventes. Svarbiausia, kad limuzinai būtų tvarkingi techniškai, būtų prižiūrima tiek jų išorė, tiek vidus.

Lietuvių poreikiai auga

UAB „Prabangūs limuzinai“ direktorė teigia, jog klienta, metams bėgant tapo išrankesni. Jie vis dažniau atsižvelgia į automobilio išvaizdą, techninį stovį, vidaus įrangos komplektaciją. Prieš 3–4 metus klientai užsisakydavo limuziną sudarydami sutartį su įmone, tačiau labai išgyvendavo, kad limuzinas gali neatvažiuoti laiku į sutartą vietą ar išvis neatvažiuoti.

„Dabar žmonės jau drąsiai užsisakinėja ir net palieka teisę papuošti limuziną savo nuožiūra , išdėstę savo pageidavimus telefonu“, – džiaugėsi I. Kochanskienė. Daugiausiai iškvietimų sulaukiamą vasarą – vestuvinio sezono metu. Kaip teigė „Cololo“ limuzinų prekybos direktorius Ramūnas Jonuška, būtent tokiomis progomis populiariausi yra limuzinai kuriuose daugiau nei 20 vietų.

Pastaruoju metu daugėja užsakymų iš viešbučiuose apsistojusių klientų iš užsienio. Taip pat limuzinus nuomojasi užsienio valstybėse uždirbę pinigų, ir Lietuvoje juos išleidžiantys tautiečiai. UAB „Limvesta“ vadovė teigė, kad lietuvių paslaugomis domisi ir kaimyninės Latvijos klientai, kuriuos čia pritraukia žymiai mažesnės kainos nei jų šalyje.

Lietuviai nepasitiki staigmenomis

Žinoma, tokiame darbe neapsieinama ir be kuriozinių situacijų. „Juokinga buvo pasipiktinusio kliento reakcija kai sužinojo, kad limuzine nėra baseino“, - juokėsi R. Pirožnikienė.

I. Kochanskienė teigė, jog kuriozai nutinka tada, kai klientai daro staigmenas kitiems asmenims – limuzinas atvažiuoja į sutartą vietą, vairuotojas pakviečia „kaltininką“ į limuziną, kad šis važiuotų kartu, o šis žinoma netiki vairuotoju nes nebūna apie tai ne trupučio įspėtas ir atsisako važiuoti. Po ilgų įkalbinėjimų ir skambučių artimiesiems, klientas sutinka važiuoti.

Limuzino neužtenka

Prieš nepilnus metus Kaune atsirado nauja paslauga klientams norintiem linksmai ir prabangiai praleisti vakarą. UAB „Limobus“ siūlo linksmintis autobuse prikimštame naujausios garso aparatūros bei kitų naujovių. Kol kas tai yra vienintelis Lietuvoje 40 žmonių talpinantis limobusas.

„Klientų vis daugėja, nes žmonės tikrai pradėjo vertinti jo pranašumus prieš limuzinus – jis yra erdvus, patogu įlipti, viduje gali vykti visas vakarėlis, sėdėti nebūtina – galite tiesiog vietoje šokti“, – vardijo limobuso privalumus įmonės komercijos direktorius Aurimas Survila.

Limobusą žiemą daugiau nuomojasi gimtadieniams, vakarėliams ir įmonių šventėms. Vasarą limobuso patogumą įvertino vestuvininkai, kadangi jame galima sutalpinti visą vestuvių palydą, taip pat žmonės pamėgo linksmai nuvykti ir parvykti į kaimo turizmo sodybas.

Vs nuotr.

Limobus.lt nuotraukos 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

reklama