VersloSavaite.lt   
2022 11 03, 09:30
Kokie įrankiai yra reikalingi jūsų verslui?

Image
Foto
Kiekvienas verslas siekia atitinkamų tikslų. Tai gali būti: reputacijos gerinimas, klientų pasitenkinimo didinimas, pelno ir pajamų auginimas. Tačiau tam, kad tuos tikslus būtų įmanoma įgyvendinti, dažnai būtina pasitelkti tinkamus įrankius.

 

Pastarųjų yra labai daug, dėl to, nėra lengva nuspręsti, kas svarbiausia bei reikalingiausia. Šiame straipsnyje norime apžvelgti pagrindinius InnoForce siūlomus SAP programinės įrangos gamintojo įrankius, kurie gali prisidėti prie verslo sėkmės.

 

Patikima verslo valdymo sistema

 

Viską aprėpianti ERP arba verslo valdymo sistema yra tas sprendimas, į kurį viskas remiasi arba nuo kurio viskas prasideda. SAP programinės įrangos gamintojo verslo valdymo sistema –  geriausiomis pasaulinėmis praktikomis paremtas, jums reikalingus įrankius turintis ir prie jūsų poreikių prisitaikantis kompleksinis sprendimas. Su tokia sistema galėsite be vargo valdyti duomenis ir informaciją, susijusią su jums aktualiais verslo procesais.

 

Vienoje, debesyje arba jūsų infrastruktūroje veikti galinčioje, centralizuotoje sistemoje 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę ir 365 dienas per metus bus prieinami visi jums reikalingi duomenys.

 

Patogūs ataskaitų teikimo įrankiai

 

Turbūt niekam nereikia aiškinti apie tai, kaip verslui svarbu tiksli, profesionali bei nuodugni apskaita. Visgi dažnai tam prireikia atlikti itin daug ir monotoniško administracinio darbo, kuris nesukuria jokios pridėtinės vertės. InnoForce gali pasiūlyti ne tik ERP sistemas bet ir papildomus įrankius, kurie užtikrina greitą ir paprastą ataskaitų teikimą valstybinėms institucijoms, pvz. i.SAF ir SAF-T įrankiai, skirti SAP sistemoms, leidžia labai greitai ir paprastai pateikti buhalterinės apskaitos duomenų rinkmenas Valstybinei mokesčių inspekcijai (VMI).

 

Vos vieno ar kelių mygtukų paspaudimais galima generuoti VMI standartus atitinkančias ataskaitas. Kadangi įrankis yra integruojamas su verslo valdymo sistema, galima lengvai rinkti duomenis iš skirtingų filialų ar atstovybių. Su SAP sistemoms skirtais i.SAF, SAF-T įrankiais daug laiko užimantys procesai gerokai paspartės.

 

Neplanuotų išjungimų skaičių mažinanti duomenų valdymo platforma

 

Šiuolaikinėje verslo aplinkoje, kai kaupiami ir apdorojamai didžiuliai kiekiai duomenų, bene sparčiausiai auga apkrova IT sistemoms. Pasiekus vadinamąjį ribinį tašką, sistemų patiriama apkrova „downtime“ sekundės gali kainuoti labai daug finansine ar reputacine ar įvaizdžio prasme.

 

Išvengti tokių situacijų padeda inovatyvios duomenų valdymo platformos, tokios kaip kad SAP HANA. Šioje platformoje duomenys suspaudžiami ir saugomi labai kompaktiškai, dėl to pakanka mažesnių parametrų įrenginio/sprendimo. Tačiau tai netrukdo realius duomenis pasiekti bet kuriuo metu, priimti maksimaliai tikslias įžvalgos, kurios leidžia rasti naudingiausius sprendimus dabar arba ilgalaikėje perspektyvoje. Su šia duomenų valdymo platforma mažėja nenumatytų išjungimų tikimybė, didėja klientų pasitenkinimas, atsiranda galimybė priimti sprendimus remiantis realiais duomenimis.

 

Užs. nr. 20221103-01