reklama

rekomenduojame


Universalus meistras
Plytelių klijavimas

Laisvalaikio batai
Laisvalaikio batai

Viešieji konkursai
Mercell viešųjų pirkimų portalas

Pigios kelionės lėktuvu
Pigių kelionių pasiūlymai

Lėktuvų bilietai
Pigūs lėktuvų bilietai internetu

Mass Effect Andromeda
Mass Effect Andromeda news

Palapinės
Palapinės

Automobiliudalys24.lt
Automobilių dalys

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 05 19, 12:25
Kaune duris atvėrė „Autofortas motors“ automobilių centras

Image
Luko Kazakevičiaus nuotr.
Kaune, 9-ojo Forto gatvėje 47, šalia automagistralės „Via Baltica“, atidarytas inovatyvus automobilių centras.

 

„Autofortas motors“ atstovauja keturių skirtingų gamintojų automobilius – „Hyundai“, „Suzuki“, „Isuzu“ ir „Ssangyong“. Autosalonas duris klientams oficialiai atveria gegužės 19-ąją.

reklama

 

„Džiaugiamės galėdami Kaunui ir visai Lietuvai pristatyti šią iniciatyvą, gimusią iš ilgamečio darbo, patirties rinkoje ir natūraliai subrendusio noro plėstis. Jau daugiau kaip 20 metų „Autofortas“ yra vienas iš didžiausių automobilių serviso paslaugas teikiančių centrų Lietuvoje. Tai – jau antrasis „Autofortas motors“ automobilių salonas Kaune“, – kalba „Autofortas motors“ direktorius Andrius Čiuprinskas.

 

Nors konkurencija naujų automobilių rinkoje didelė, tačiau Lietuvoje jau kurį laiką pastebima tendencija, kad lietuviai kur kas dažniau renkasi įsigyti naują, o ne naudotą pransporto priemonę. O ir naujienų automobilių gamintojai pateikia apsčiai. Šiemet „Hyundai“ pristatė savo išskirtinį modelį i30, „Suzuki“ – manevringąjį „Swift“, „Isuzu“ –  „Dmax“, o „Ssangyong“ – išraiškingąjį „Tivoli“.

 

„Dabar laukiame atvykstančio „Ssangyong“ modelio „Rexton“, – pristato naujojo autocentro atstovai.

 

Paklausti, kaip ketina susidoroti su konkurencija, „Autofortas motors“ valdytojai akcentuoja lankstų bendradarbiavimą su bankais bei lizingo kompanijomis, pirkėjui draugiškas lizingo sąlygas, taip pat konkurencingas parduodamų automobilių kainas. Anot jų, labai svarbiu veiksniu tampa ne tik pats pardavimo procesas, bet ir galimybė gauti išskirtines serviso paslaugas.

 

„Vis dažniau pirkėjai ieško kompleksinių sprendimų, leidžiančių ne tik sutaupyti pinigų, bet ir laiko. Esame viską apgalvoję, turime aiškią veiklos strategiją bei plėtros planą. Šiandien galime drąsiai tvirtinti, kad automobilių priežiūros paslaugas savo klientams teiksime kur kas lanksčiau nei pavyktų jas gauti kitur“, – dėsto A. Čiuprinskas.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

D1 docinta

apklausa

Kiek laiko trunka jūsų kelionė iki darbo?
 

reklama

reklama

reklama

reklama