reklama

reklama

Įvairenybės

Vilniečiai Justas ir Inga Krasuckiai – aktyvų gyvenimo būdą propaguojanti pora. Tris vaikus auginantys sutuoktiniai turi įvairių pomėgių, užsiima socialine, visuomenine veikla, daug keliauja užsienyje ir Lietuvoje.

Renginių vedėjas Tomas Tracevskis sako, kad pastaruoju metu reikalavimai šiai profesijai gerokai pasikeitė. Kaip ir daugelio lietuvių šventimo įpročiai. Šventės tapo skoningesnės, dažnai jos vyksta įspūdinguose gamtos kampeliuose tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.

Neretai, madų žurnaluose, pasirodymuose pateikiamos originalios idėjos, kurios, deja, ne visada yra tinkamos ir suderinamos su kasdieniais darbais. Visgi, manikiūras yra dar viena saviraiškos priemonė, tad nereikėtų bijoti kažko naujo.

Šūkis – tai reikšminga įmonės identiteto dalis. Jis tiek pat svarbus, kiek ir logotipas ar pavadinimas, todėl šūkio kūrimui vertėtų paskirti pakankamai tiek laiko, tiek kitų resursų. Pateiksime keletą patarimų, kaip susikurti įmonės šūkį, kuris atspindėtų veiklą ir patrauktų potencialių klientų dėmesį.

Sveiki, aš praleidau daug metų sukdamas galvą kokiais būdais galima išmokti anglų kalbą bei kokiomis veiklomis galima užsiimti (internetu namuose, dažnai nemokamai).

Vidinių įmonės renginių organizavimas gali būti tikras iššūkis – nuo idėjos sugalvojimo iki pat jos įgyvendinimo. Norint, kad viskas vyktų sklandžiai ir dalyviai liktų patenkinti, svarbu būti originaliems, tačiau ir laikytis tam tikrų tendencijų.

Projektorius – dažniausiai gana nedidelis įrenginys, perteikiantis vaizdą ekrane. Jo prireikia per pamokas ir paskaitas, verslo susirinkimų metu, vis labiau šis vaizdo rodymo būdas populiarėja ir per šeimos šventes (pavyzdžiui, per vestuves). O bene geriausia tokį daiktą išsinuomoti.

Solidus rankinis laikrodis – taip akį traukiantys aksesuarai neretai apibūdinami prekeivių. O ir pasidairius į vitrinas nestinga įvairių epitetų. Tačiau pirkėjų norai ir skonis skiriasi. Skiriasi ir gamintojų pabrėžiamos ypatybės. Kartais jos – mąsliai intriguojančios.

Kalbant apie interjerą galima išskirti dvi kryptis – grožį ir praktiškumą. O vienas geriausių pavyzdžių, kad šie dalykai dera kartu, yra užuolaidos.

Šiais metais tarptautinis vertimų biuras „Skrivanek“ švenčia 25-erių metų sukaktį. Per ketvirtį amžiaus pasaulis sparčiai keitėsi, nuo kalbos technologijų iki geopolitinių santykių.

Martynas rudenį eis jau į ketvirtą kursą Vilniaus Gedimino Technikos universitete (VGTU), tačiau jam iš studijų laikų veikiausiai labiausiai įsimins ne pačios studijos, o kelionės į Jungtines Amerikos Valstijas vasaromis.

Verslo sėkmė tiesiogiai priklauso nuo įmonės gebėjimo operatyviai ir tiksliai apdoroti užklausas, pasiruošimo netikėtoms situacijoms, darbų organizavimo sklandumo. Tam būtina ne tik aukšta specialistų kompetencija, bet ir tam tikras techninis pasirengimas.

Daugeliui žmonių darbo pokalbis yra labai daug streso sukeliantis procesas. Tačiau ne visiems, kadangi yra darbuotojų, kuriems net netenka ieškoti darbo, nes juos pačius susiranda. Tai – vadovai, specialistai, profesionalai, kurių kompetencijos labai vertinamos.

Senėjimą lėtinantys veido kremai, drėkinantys losjonai ir kitos panašios priemonės dabar yra prieinamos ne tik moterims. Grožio industrija, kuri kitados buvo orientuota į moteris, šiandien savo akiratin traukia ir vyrus. Vyriškų kosmetinių priemonių paklausa įgauna nebūtą pagreitį.

Netikėtai gauta dovana džiugina, ypač jei ji yra nepriekaištingos kokybės. Reprezentacinės dovanos – ne išimtis. Originalūs puodeliai su įmonės logotipu, raktų pakabukai ar praktiškos užrašinės – tik keletas pavyzdžių, kaip sumaniai nustebinti savo darbuotoją, verslo partnerį ar lojalų klientą.

Mobilieji telefonai mus lydi kiekviename žingsnyje, turbūt nerastume žmogaus, kuris nenaudotų išmaniojo įrenginio. Kadangi mobilieji telefonai tapo neatskiriama kasdienio gyvenimo dalimi, mes norime, kad prietaisai veiktų tinkamai ir nekeltų nesklandumų.

Norite iškeliauti uždarbiauti į užsienį? Nežinote kurią šalį pasirinkti? Kodėl gi neapsvarsčius Islandijos!

Šiandien gamintojams tenka iš peties paplušėti tam, kad sukurtų produktą, kuris atitiktų aukštus kokybei keliamus reikalavimus ir klientų lūkesčius. Kol vieni daugiau dėmesio skiria naujovėms ar išskirtiniam ilgaamžiškumui, atsiranda ir gamintojų, kurie stengiasi aprėpti šias abi savybes.

Vis daugiau lietuvių užsikuria kepsninę žiemą – tai sako pastebintys tiek mėsos, tiek grilio reikmenų pardavėjai. Tiesa, žiemos sezonas turi savą specifiką – šiuo metų laiku vyruaja kitokie patiekalai nei vasarą.

Pasakius žodį „siaurukas“ dauguma lietuvių pagalvoja apie siauruką, esantį Aukštaitijoje ir kursuojantį tarp Panevėžio ir Anykščių.

< Ankstesnis Kitas >

Rezultatai 1 - 20 is 469

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama