Tautvydas Padgurskas, VersloSavaite.lt   
2012 08 09, 15:36
„Biuro gražuolė 2011“: Pergalė konkurse – tai sėkmė ne tik man, bet ir įmonei 

Violeta Tyščuk (D.Kanapecko nuotr.)
Violeta Tyščuk (D.Kanapecko nuotr.)
Įsibėgėjo penktus metus organizuojamas konkursas „Biuro gražuolė“. Praeitų metų laimėtoja Violeta Tyščuk prisimena, kad pergalė konkurse daug dėmesio uždirbo ne tik jai, bet ir įmonei.

 

Ką jums reiškia „Biuro gražuolės“ titulas ir kas pasikeitė gyvenime / darbo aplinkoje jį gavus?

reklama

 

Iš karto po konkurso sulaukiau labai daug dėmesio – daug skambučių, laiškų, draugų vizitų, daug pirkėjų mūsų biure. Dar ir dabar labai malonu, kai klientai primena visa tai, kas vyko prieš metus. Malonu, kad jie džiaugiasi ir linki viso ko geriausio.

 

Darbe pastebėjome tikrai daugiau pirkėjų, didesnių bei dažnesnių pardavimų. Ir dėl to tikrai džiaugiamės.

 

Kaip panaudojote laimėtus prizus („Laisvalaikio dovanų“ kuponą, nuotykių parko kvietimus)? Papasakokite plačiau ką veikėte

 

Už „Laisvalaikio dovanų kuponą“ įsigijau šuolį parašiutu bei kitų sau mielų pramogų. Nuotykių parko kvietimais pasidalinome su klientais, partneriais ir kitais mus palaikančiais žmonėmis.

 

Visi kartu nuvykome į parką, patyrėme ekstremalių ir nepakartojamų įspūdžių, pailsėjome nuo miesto šurmulio ir smagiai praleidome laiką.

 

Ar rekomenduotumėte dalyvauti konkurse?

 

Nors šis konkursas sukėlė šiek tiek intrigos bei sumaišties asmeninėje bei darbinėje aplinkoje, tačiau, taip, tikrai rekomenduočiau. Tai savotiška pramoga, bei iššūkis sau.

 

Kuo iš visų turėtų išsiskirti „biuro gražuolė“?

 

Merginos turėtų įdėti daugiau pastangų į pačios nuotraukos idėją ir jos įgyvendinimą. Mano nuomone, nuotraukos turėtų būti originalesnės bei įdomesnės. Dažniausiai išsiskiria ir daugiausiai dėmesio sulaukia tos, kurių nuotraukos nėra „standartinės“. Sėkmės visoms konkurse!

 

 

 

 

 

 

Dainiaus Kanapecko nuotraukos

 

Plačiau apie konkursą „Biuro gražuolė 2012“

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: