VersloSavaite.lt   
2021 12 10, 10:05
Ką reikėtų žinoti apie telefono garantiją?

Image
Huawei
Perkantieji naujus išmaniuosius iš oficialių pardavėjų porai metų užsitikrina ramybę – jei įrenginys suges ne dėl jų pačių kaltės, jam galios 2 metų garantija. Įrenginiui sugedus svarbu žinoti ne tik tai, ką daryti reikėtų, bet kur kas svarbiau – ko geriau nedaryti.

 

Įrenginys sugedo: ką daryti ir ko ne?

 

Jei jūsų išmanusis sugedo ir jam dar nesibaigė garantijos terminas, geriausia kreiptis į pardavėją, iš kurio pirkote įrenginį, arba į autorizuotą išmaniųjų įrenginių priežiūros servisą. Pristatydami išmanųjį taisymui, su savimi turėkite telefono įsigijimą patvirtinantį dokumentą ir jo garantinį taloną.

 

Ekspertas pabrėžia, kad geriau nebandyti telefono taisyti patiems ar kreiptis į su įrenginių gamintojais sutarčių neturinčius servisus.

 

Kartais, kai įrenginio gedimui negalioja garantinis taisymas, pavyzdžiui, jis sušlampa ar sudūžta ekranas, jo savininkai sugalvoja pataupyti ir telefono remontą patiki neautorizuotiems servisams. Tąkart gal ir sutaupoma, bet įrenginys akimirksniu netenka garantijos.

 

PhoneFix.lt – profesionalų komanda padės Jums jeigu Jūsų telefonui dar vis galioja garantinis aptarnavimas. Esant poreikiui taip pat Jums suteiks pakaitinį telefoną.

 

Kada garantija negalioja?

 

Yra ir daugiau atvejų, kai garantija išmaniojo įrenginio taisymui negalioja. Tai gedimai, atsiradę dėl vartotojo kaltės ar dėl mechaninių bei cheminių pažeidimų, taip pat korozijos, oksidacijos. Į šį sąrašą patenka ir gedimai, nulemti nuo gamintojų nepriklausančių veiksnių, pavyzdžiui, žaibo ar trumpo jungimo.

 

Pasitaiko ir tokių atvejų, kai iš pažiūros visai nekalti veiksmai gali sugadinti išmanųjį ir pažeisti jo garantijos sąlygas. Pavyzdžiui, dėl neoriginalių priedų naudojimo kaip įkroviklio ar ausinių. Iš pradžių jie gali puikiai veikti su telefonu, tačiau ilgainiui gali sugadinti lizdus, neatlaikyti įtampos šuolių, netgi pažeisti vidines telefono detales.

 

Ekspertas taip pat primena, kad garantija yra taikoma ne tik telefonui, bet ir jo komplektuojamoms dalims – įkrovikliui ar ausinėms. Tiesa, kartais papildomam gaminiui gali būti taikomas trumpesnis nei pagrindinio įrenginio garantijos terminas. Tačiau net ir tokiu atveju, nusiskundimai dėl komplekte esančio įrenginio gali būti pareikšti per pagrindinio gaminio kokybės garantijos terminą.

 

Užs. nr. 20211210-01