Duona UAB „Fazer Lietuva“, kepančios „Gardėsio“ ženklu pažymėtus duonos gaminius, apyvarta 2014 m. augo 8,3 proc. – nuo 12,88 mln. eurų 2013 m. iki 13,96 mln. eurų praėjusiais metais.
Nepaisant besitraukančios duonos rinkos, augimą įmonė fiksavo jau 5 metus iš eilės, be to, augo ir jos rinkos dalis.
Vertinant pardavimus pagal vertę, „Fazer Lietuva“ pakuotos duonos rinkoje pernai užėmė stiprią antrąją vietą – 2014 m. jai priklausė 14,5 proc. rinkos dalies (2013 m. – 13,7 proc.). „Pernai sustiprinome savo pozicijas rinkoje ir konsolidavome kepyklų verslą Baltijos šalyse – tai leido mums padidinti savo pajėgumus, įdiegti naujas gamybos linijas, priimti darbuotojų. Džiaugiamės šiais pokyčiais ir ruošiamės naujiems – jau netrukus startuosime su šaldytų produktų linija“, – sako „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis. „Gardėsio“ „Bočių“ juoda duona jau antrus metus iš eilės yra populiariausia juoda duona Lietuvoje (pernai augo +20%). Įmonė taip pat išlaikė lyderio pozicijas pridėtinės vertės segmentuose su stipriais prekių ženklais. „Jorė“ prekių ženklas itin sėkmingai žengė į užkandžių kategoriją su „Jorė“ džiovintomis duonos riekelėmis, sparčiai populiarėjo „Auksė“ gaminiai sumuštiniams (augo +62%), stiprias pozicijas išlaikė mažu formatu išsiskiriantys „Tip Top“ gaminiai (+36%) bei „Skrudink ir ragauk“ sumuštinių duonos (+10%).
VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn. |
|
Susiję straipsniai:
|