VersloSavaite.lt   
2017 09 29, 11:07
„Huawei“ sustiprino pozicijas vertingiausių pasaulio prekės ženklų sąraše

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Vos prieš trejus metus tapusi pirmąja Kinijos bendrove, įtraukta į vertingiausių tarptautinių prekės ženklų sąrašą, šiemet bendrovė „Huawei“ jame pakilo į 70 vietą.

 

„Interbrand“  kasmet sudaromame sąraše, kuriame šiemet dominuoja technologijų sektoriaus įmonės, bendrovės prekės ženklas yra įkainotas 6,676 mlrd. dolerių – 14 procentų daugiau nei 2016 metais.

 

reklama

Prie „Huawei“ prekės ženklo vertės didėjimo labiausiai prisidėjo bendrovės proveržis vartotojų elektronikos – t.y. išmaniųjų telefonų, laikrodžių ir kompiuterių – rinkoje. Per pirmą 2017 m. pusmetį į rinką buvo išleista apie 70,01 mln. „Huawei“ išmaniųjų telefonų – 20,6 proc. daugiau nei prieš metus ir gerokai viršijant rinkos vidurkį.

 

Prekės ženklo vertę taip pat augino visame pasaulyje didelio populiarumo sulaukę aukščiausios klasės flagmanai – „Huawei P“ ir „Mate“ serijos išmanieji telefonai, padėję bendrovei įsitvirtinti šiame segmente.

 

Be išmaniųjų telefonų, „Huawei“ taip pat pristatė tris naujus „MateBook“ kompiuterius, pasižyminčius stilingu dizainu ir galingu našumu, kurie buvo įvertinti tiek technologijų ekspertų, tiek vartotojų visame pasaulyje.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: