VersloSavaite.lt   
2017 05 09, 15:47
Lietuviai skverbiasi į Estijos atostogų rinką

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Lietuvių startuolis – viešbučių ir poilsio paslaugų elektroninė parduotuvė NoriuNoriuNoriu.lt įžengė į Estijos rinką. Balandžio mėnesį startavo šios šalies rinkai skirtas puslapis estų kalba.

 

Šis tinklalapis veikia tuo pačiu principu, kaip ir lietuviškasis – teikia poilsio pasiūlymų kompleksus už patrauklią kainą arba išskirtinai tik portalų klientams pasiūlytus spec. pasiūlymus aplankyti kurortuose ar kitose įsimintinose vietose įsikūrusius viešbučius, sanatorijas,  pramogų parkus, sveikatinimo įstaigas bei pasinaudoti jų teikiamomis paslaugomis.

 

Naujajame portale Estijos gyventojams TahanPuhata.ee (liet. „noriu pailsėti“) daugiausia teikiami pasiūlymai išbandyti šios šalies viešbučių teikiamas paslaugas ir pramogas, tačiau yra galimybių rinktis ir poilsį Lietuvoje bei Latvijoje.

 

NoriuNoriuNoriu.lt Lietuvoje sėkmingai veikia daugiau kaip penkerius metus, Latvijoje (Gribuatpusties.lv) – nuo 2015 m.

reklama

 

„Džiaugiamės, jog pavyko įgyvendinti tikslą aprėpti visas tris Baltijos šalis. Kitas mūsų žingsnis – užtikrinti didžiausius vietinio turizmo pardavimus internete Estijoje, o kartu ir visose Baltijos šalyse. Taip pat džiugu, kad plėtrą galime vykdyti organiškai, be jokių išorinių investicijų“, - sakė įmonės vadovas Karolis Kurpis.

 

Planuojama, kad dar šiais metais Tahanpuhata.ee turės 36 000 registruotų lankytojų. Lietuvoje tokių yra 200 tūkst., o Latvijoje – 90 000.

 

Siūlydama ne tik keliones šalies viduje, bet ir kaimyninėse valstybėse, portalus valdanti bendrovė suteikia daugiau galimybių latviams, lietuviams ir estams geriau pažinti savo kaimynus. Tiesa, ir čia yra tam tikrų savitų, kiekvienai šaliai būdingų tendencijų.

 

„Pastebėjome, kad lietuviai dažniau renkasi poilsį savo šalyje, tuo tarpu latviai taip pat yra labiau linkę rinktis Lietuvą, nei mūsų tautiečiai – šiaurės kaimynus. Mes juokaujame, kad Lietuva, kaip piečiausia yra tarsi kokia Baltijos šalių Turkija, kur visi traukia atostogauti. Kalbant rimčiau, tai nėra stebėtina, nes poilsio viešbučiuose ar sveikatinimo įstaigose infrastruktūra Lietuvoje išplėtota: turime daug kurortų, viešbučių, sanatorijų už patrauklias kainas“, - paaiškino įmonės rinkodaros vadovas Augustinas Zinevičius.

 

Įsitvirtinusi Baltijos šalyse, bendrovė planuoja netrukus įžengti ir į Suomijos rinką. Noriunoriunoriu.lt naudojamas verslo modelis yra pasiteisinęs daugelyje Europos šalių: Jungtinėje Karalystėje, Vokietijoje, Skandinavijos ir kitose valstybėse veikia „Secret Escapes“, Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje – „Travelist“.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: