VersloSavaite.lt   
2016 11 24, 12:04
„Utenos trikotažas“ keičia prekės ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Didžiausia Vidurio ir Rytų Europos tekstilės bendrovė „Utenos trikotažas“ pradeda mažmeninės prekybos prekės ženklo atnaujinimą ir keičia „Utenos trikotažo“ parduotuvių interjerą.

 

Pirmosios parduotuvės, įrengtos pagal atnaujintą vizualinę koncepciją, duris iki metų pabaigos atvers prekybos centre VCUP Vilniuje ir „Megoje“ Kaune, viena parduotuvė bus atidaryta Šakiuose. Visas šias parduotuves atidaro ir valdys pardavimo partneriai.

reklama

 

„Pastaruosius keletą metų „Utenos trikotažas“ sistemingai įgyvendina atnaujintą bendrovės verslo strategiją – investuoja į novatoriškų medžiagų kūrimą, plečia tikslinių klientų portfelį, vysto nuosavus prekės ženklus. Konkurencingoje drabužių rinkoje vizualinis identitetas yra labai svarbus – vartotojams ir pardavimo partneriams rūpi ne tik nepriekaištinga gaminių kokybė, bet ir prekės ženklo kuriamas įvaizdis.

 

Senasis prekės ženklas buvo sukurtas 2000 m. kaip įmonės logotipas ir puikiai tiko to laikmečio bendrovės firminių parduotuvių formatui. Tačiau šiandien mes fokusuojamės į produktų ir prekinio ženklo įvaizdžio kūrimą, o ne į nuosavų prekybos taškų steigimą, todėl kilo poreikis atsinaujinti,“ – pokyčius komentuoja generalinis „Utenos trikotažo“ direktorius Algirdas Šabūnas.

 

Esamas prekės ženklas

 

Naujas prekės ženklas

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: