VersloSavaite.lt   
2015 12 29, 10:43
2016 metų internetinės rinkodaros tendencijos

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Internetinė rinkodara tampa vienu svarbiausiu šiuolaikinės rinkodaros sistemos segmentu. Nebeužtenka naudotis ta pačia, laiko patikrinta strategija, turime neatsilikti ir nuo naujausių tendencijų.

 

Įmonės, kurios nuspėja, kas greitu metu bus „ant bangos“, gali nušluostyti nosis konkurentams ir pasiekti naujas rinkas. Kadangi viena koja jau esame įžengę į 2016 metus, būtina žinoti, kokių veiksmų reikėtų imtis ateinančiais metais, norint palankiai vykdyti įmonės plėtrą bei reklamą internetinėje erdvėje.

reklama

 

Video reklamos

 

Video reklamos jau seniai nebe naujiena, tačiau ateinančiais metais tai taps dar populiaresne reklamos forma. Daugiausiai vartotojų pasaulyje turintis socialinis tinklas Facebook lankytojams jau pradėjo siūlyti video reklamos parinktis.

 

Google taip pat ruošiasi pakitimams: jau dabar paieškos algoritmuose galima rasti ir video turinį. Tai įrodo, kad verslininkai pastebėjo šio reiškinio veiksmingumą, kuris ateityje tik plėsis. Todėl pirmasis ateinančių metų žingsnis turėtų būti reklaminio klipo kūryba.

 

 Jei tokio neturite apskritai, puikiai tiks trumpas, lengvas, tačiau originalaus siužeto prisistatymo video. Turintys pakankamai idėjų ar lėšų pasamdyti savo srities specialistus, gali išlošti net nemokėdami už reklamos transliaciją. Tam puiki terpė – youtube.com kanalas, kuriuo pasieksite reikiamą auditoriją. Belieka tik ją sudominti.

 

Mobilių aplikacijų proveržis

 

Balandį, kai Google keitė algoritmą, buvo pradėta naudoti informaciją iš indeksuotų aplikacijų, kaip faktorių paieškos reitinguose. Taip prigijo būtinybė turėti draugiškus telefonams puslapius ir programėles.

 

Mobilių aplikacijų kūrimo padalinio „Appvil“ programuotojas Justas Bužinskas teigia, kad vis daugiau įmonių Lietuvoje supranta programėlės poreikį ir savo internetines paslaugas perkelia ir į išmanųjį telefoną.

 

„Manau, kad ateityje telefonu galėsime valdyti daug veiksnių, apmokėjimai išmaniuoju telefonu jau įgauna pagreitį užsienyje, belieka laukti, kada ši tendencija pasieks Lietuvos rinką. Bet kokiu atveju, mobili aplikacija – puikus būdas išlaikyti lojalų vartotoją ir siūlyti jam ypatingas paslaugas“, – tikino programuotojas.

 

Išmanieji telefonai toliau nurunginės darbalaukius

 

2016 metais išmanieji telefonai galutinai išstums darbalaukių naudojimą. Dėl jau minėto Google sprendimo į paieškos sistemų algoritmą įtraukti puslapių pritaikymą mobiliesiems įrenginiams, jau 2015 metais smarkiai padidėjo mobilių versijų naudojimas.

 

Žinoma, darbalaukiai iš paieškos sistemų neišnyks, bet norint žvelgti į priekį, privalote pasirūpinti, kad Jūsų puslapis taip pat būtų taikomas ir mobiliųjų telefonų vartotojams. Remiantis šių metų duomenimis, net 10 pasaulio šalių žmonės daugiau naudojosi mobilia paieška.

 

Nauja optimizavimo strategija

 

Šiais metais populiariausios internetinės rinkodaros strategijos rėmėsi SEO paslaugų užsakymais ir mokėjimo už paspaudimus reklamai. Dabar skaitmeniniai asistentai (Siri ar Cortana) gali būti optimizuoti atsakyti vartotojų klausimus.

 

Taigi, 2016 metais vis daugiau verslų savininkų sieks, kad jų informaciją rastume ir per virtualius asistentus, ne tik nurodant informaciją Google paieškoje.

 

Virtuali realybė

 

Per keletą ateinančių metų planuojama paleisti ne vieną virtualios realybės prietaisą. Vieni bus taikomi specialiai paskirčiai (vaizdo žaidimams), o kiti – bendram naudojimui, pavyzdžiui, ilgai lauktas Oculus Rift. Tai prie galvos montuojamos ekrano ausinės, kurios, planuojama, pasirodys per pirmąjį 2016 metų ketvirtį.

 

Tokio tipo įrenginių populiarumas įves visiškai naują reklamos internete formą, jungiančią populiariąsias socialines, žiniasklaidos platformas, vaizdo kanalus ir net tiesiogines žinutes. Nors ši tendencija kelią į rinką prasiskins dar tik ateityje, tam ruoštis patariama jau dabar.

 

Nešiojamos technologijos

 

Nešiojamų ir dėvimų įtaisų tendencija įsibėgės būtent 2016 metais. Išmanusis Apple laikrodis jau skinasi kelią į mūsų rinką. Pirmieji Lietuvoje, pritaikę savo puslapius šiems įrenginiams – naujienų portalas 15min.lt ir pažinčių svetainė ieskok.lt.

 

Tai rodo, kad šių prietaisų vartotojų skaičius auga, o jam augant atsiranda ir poreikis kasdienius procesus integruoti plačiau nei tik į išmaniuosius įrenginius. Manoma, kad nešiojami ir dėvimi įtaisai tarp 2015–2019 metų augs 35 % ir turės didelę įtaką internetinei rinkodarai.

 

Kadangi tokio pobūdžio prietaisų ekranai ganėtinai maži, puslapio ir aplikacijos turinys turi būti trumpesnis, labiau pritaikytas. Norint įsilieti į nešiojamų bei dėvimų technologijų internetinės rinkodaros veiklą, taip pat būtina apgalvoti, kaip vystyti tiesioginės informacijos perdavimą, kurią bus lengva rasti naudojantis balso komandomis.

 

Didesnės reklamos investicijos

 

Per pastaruosius kelerius metus interneto rinkodara išaugo ir tapo konkurencinga, tad to paties tikėkitės ir ateinančiais metais. Tikimasi, kad šiai veiklai bus išleista apie 10 mlrd. dolerių daugiau, nei 2015 metais.

 

Taigi, įmonės turėtų atkreipti dėmesį į paminėtas veiklas, analizuoti ir vystyti visas internetinės rinkodaros tendencijas. Patartina nelaukti, kol 2016 metai įpusės ir veiksmų pradėti imtis jau dabar.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: