VersloSavaite.lt   
2015 04 07, 12:59
„Čili“ investuoja į picerijų atnaujinimą (foto)

Image
Čili
Picerijų tinklas „Čili“, reaguodamas į rinkos tendencijas ir besikeičiančius klientų poreikius, atnaujina picerijas Lietuvoje. Pirmoji naujos koncepcijos „Čili“ picerija praėjusią savaitę atidaryta Kaune.

 

Investicijos į picerijos prekybos ir paslaugų centre „Molas“ atnaujinimą siekia 50 tūkst. eurų. Atnaujintoje picerijoje didžiausias dėmesys skirtas skonį pabrėžiančioms spalvoms ir detalėms. Interjere atsirado skoniniai paveikslai, žaliosios zonos, neutralios ir estetiškos spalvos. Kartu su interjeru atnaujintas ir meniu.

reklama

 

„Smagu, kad „Čili“ picerijų atnaujinimą pradėjo būtent nuo picerijos mūsų prekybos ir paslaugų centre. Dabar picerija yra erdvi, šviesi ir dar patrauklesnė lankytojams. „Molo“ lankytojams šiais metais esame numatę ir daugiau naujovių – planuojame atidaryti naują restoraną“, – sako „Molo“ vadovė Rasa Vileikytė.

 

Iš viso Lietuvoje bus atnaujintos keturios „Čili“ picerijos – po vieną Kaune ir Klaipėdoje, dvi – Vilniuje. Atnaujinta picerija jau kitą savaitę duris atvers Klaipėdoje, prekybos centre „Big“. Kitų picerijų atnaujinimą planuojama baigti iki vasaros.

 

Be to, papildomai bus vykdoma plėtra atidarant tinklo naujas picerijas. „Čili“ šiais metais į prekės ženklo pozicionavimą ir picerijų tinklo plėtrą planuoja investuoti iki 1 mln. eurų.

 

 

 

 

Anot bendrovės „Čili pica“ direktorės Giedrės Kvedaravičienės, restoranų rinka išgyvena žymių pokyčių metą.

 

„Ateina nauji rinkos žaidėjai, keičiasi vartotojų kartos ir lūkesčiai, formuojasi naujos tendencijos. Klientai tampa reiklesni, jie aiškiai žino ne tik kokių patiekalų nori, bet ir kokioje aplinkoje nori valgyti ir praleisti laiką. Būtent pasikeitę vartotojų poreikiai ir restoranams kur kas aukščiau iškelta kartelė „Čili“ paskatino kompleksiškai keisti koncepciją: nuo meniu iki interjero“, – sako G. Kvedaravičienė.

 

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: