VersloSavaite.lt   
2015 02 12, 17:36
„Teo“ atnaujina savo prekės ženklą

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Informacinių ir ryšių technologijų bendrovė „Teo“ atnaujina savo prekės ženklą ir penktadienį Kaune atidaro pirmąjį naujos koncepcijos klientų aptarnavimo saloną.

 

Šie pokyčiai atspindi bendrovės vertybes ir klientų lūkesčius šiuolaikinėmis technologijomis naudotis paprastai, aiškiai ir lanksčiai, skelbia bendrovė.

reklama

 

Lengvas, atviras ir paprastas – toks yra naujasis „Teo“ logotipas, kuris palaipsniui pakeis prieš aštuonerius metus sukurtą „Teo“ prekinį ženklą. Atsisakant įrėminimo ir papildomų grafinių elementų, logotipas tapo laisvesnis ir lengvesnis.

 

Kartu su vizualiu atsinaujinimu „Teo“ keičia klientų aptarnavimo salonų koncepciją. Skandinavišku stiliumi įrengtose ir jaukius namus primenančiose erdvėse lankytojai galės išmėginti naujausią namų įrangą, betarpiškai pasikonsultuoti su „Teo“ darbuotojais ir kaip namie ant sofos susipažinti su išmaniąja „Teo“ televizija.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: