VersloSavaite.lt   
2015 01 21, 11:47
Pernai augo „Tiketos“ apyvarta

Image
D.Kanapecko nuotr.
Lietuvos pramogų rinka auga ketvirtus metus iš eilės – pirmaujanti šalies bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ 2014 m. išplatino 783 tūkst. bilietų, o bendrovės apyvarta  augo 17 proc. ir pasiekė 12,65 mln. eurų (43,68 mln. litų). 

 

2014 m. „Tiketa“ platino bilietus į 7800 renginių, vidutiniškai vienas pirkėjas „Tiketoje“ pirko 2,5 bilieto, o vidutinė vieno bilieto vidutinė kaina buvo 16,16 eurų (55,83 Lt), tai 12 proc. daugiau nei 2013 metais.

 

„Didėjančią apyvartą ir stabilų jos augimą lemia mūsų 10 metų patirtis pramogų rinkoje, inovacijų diegimas ir nuolatinės investicijos į technologinius sprendimus – 2014 metais „Tiketa” į technologinius sprendimus investavo daugiau nei 86 tūkst. eurų, 300 tūkst. litų”, – vardija bendrovės „Tiketa“ generalinis direktorius Andrius Žiauberis. 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: