VersloSavaite.lt   
2011 04 08, 17:42
„Borjomi“ atnaujino buteliuko dizainą 

Image
Borjomi
Stambiausi Gruzijoje mineralinio vandens gamintojai „IDS Borjomi Georgia“ žengia į naują etapą ir keičia beveik pusšimtį metų ženklesnių pakitimų neturėjusio „Borjomi“ buteliuko dizainą.

 

Gruzijos įmonės investicijos į atnaujinimą viršijo vieną milijoną eurų. Įmonės teigimu, pernykščiai „Borjomi“ pardavimai buvo geriausi per visą 120 metų šio mineralinio vandens istoriją.

reklama

 

Europoje „Borjomi“ mineralinį vandenį platinančios dukterinės įmonės „IDS Borjomi Europe“ atstovų teigimu, investicijomis į naujo, modernaus dizaino „Borjomi“ buteliukų sukūrimą siekiama su šiuolaikiškesniu įvaizdžiu žengti į naujas rinkas bei sustiprinti turimas pozicijas esamose.

 

„Šiemet atnaujinome beveik 50 metų iš esmės nekeistą „Borjomi“ pakuotės dizainą. Mūsų kompanijai šis žingsnis yra itin reikšmingas. Žinome, kad didžioji dalis lietuvių dar iš ankstesnių laikų prisimena „Borjomi“ būtent tokį, koks jis yra dabar, tačiau tikime, kad naujojo dizaino pakuotėje esantis natūralus gruziniškas mineralinis vanduo sulauks dar didesnio vartotojų pripažinimo“, – sako Irakli Bokuchava, Lietuvoje įsikūrusios „IDS Borjomi Europe“ generalinis direktorius. 

 

Pasak „Borjomi“ atstovo, tokių vilčių teikia atnaujinto „Borjomi“ pardavimai Gruzijoje, kurie šoktelėjo net 68 proc. Be to, jo teigimu, 2010 m. buvo pasiekti geriausi veiklos rezultatai per visą šio mineralinio vandens istoriją, todėl permainoms pasirinktas laikas nėra atsitiktinis.

 

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: