VersloSavaite.lt   
2010 01 05, 12:42
„Švyturys–Utenos alus“ žengia į sulčių rinką

Image
Pirmosiomis 2010 metų dienomis „Švyturys-Utenos alus“ savo gėrimų portfelį, kurį iki šiol sudarė alus, sidras, alkoholiniai kokteiliai, energetiniai gėrimai ir vanduo, papildė sultimis.

 

Šią savaitę „Elmenhorster“ sulčių gamintojas UAB „Eckes-Granini Lietuva“ populiariausių Lietuvoje sulčių distribuciją didžiojoje dalyje prekybos vietų atidavė į „Švyturio-Utenos alaus“ rankas.

reklama

 

Pakeitęs iki šiol „Elmenhorster“ sultis platinusią distribucijos įmonę, „Švyturys-Utenos alus“ nuo šiol sultis tieks visiems barams, restoranams, kavinėms. Įmonė sultis pristatys ir į visas Lietuvos parduotuves, išskyrus didžiuosius mažmeninės prekybos tinklus.

 

Anot „Švyturio-Utenos alaus“ generalinio direktoriaus Rolando Viršilo, platus įmonės distribucijos tinklas bus naudingas „Elmenhorster“ sulčių rinkos dalies augimui užtikrinti.

 

„Būdami ambicinga bendrove sunkmečiu ieškome naujų sprendimų, kurie galėtų tolygiai vesti įmonę į priekį. Sulčių rinkoje matome geras perspektyvas,“, – pokyčius argumentavo ŠUA generalinis direktorius Rolandas Viršilas.

 

Rinkos tyrimų agentūros „AC Nielsen“ duomenimis, 2009 metais „Eckes-Granini Lietuva“ gaminamos sultys „Elmenhorster“ užėmė 16,5 procento šalies sulčių, nektarų ir sulčių gėrimų rinkos ir buvo jos lyderės.

 

Planuojama, kad „Elmenhorster“ produktų apyvarta per metus sieks apie 10 mln. Lt.

 

„Švyturys-Utenos alus“ užimanti 45,1 procento alaus rinkos, yra šios rinkos lyderė Lietuvoje.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 
 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: