Kristina Šiurnaitė, Verslosavaite.lt   
2010 02 12, 16:53
Prekybos centrai vilioja nemokamais koncertais ir spektakliais

Image
Prekybos centre Klaipėdoje vyks spektaklis
Didieji prekybos centrai neriasi iš kailio, norėdami Valentino dieną pritraukti kuo daugiau lankytojų. Meilės dieną siūloma švęsti ragaujant tortą, žiūrint spektaklį klausant koncertų ar netgi siekiant rekordo.

 

Tortas ir „Kuprotas oželis“

reklama

 

Kauno prekybos ir paslaugų centras „Molas“ Valentino dienos proga savo lankytojus kvies pasiklausyti saksofono muzikos ir pasivaišinti specialiai šiai dienai pagamintu širdies 50 kg formos tortu.

 

„Sekmadienį kviečiame prasmingai praleisti laiką jaukioje aplinkoje bei pajusti romantiškos muzikos dvasią, o galbūt ir netikėtai atrasti meilę“, – sako „Molo“ vadovė Daiva Dankšienė.

 

Klaipėdoje įsikūręs prekybos ir pramogų centras „BIG“ Meilės dienos proga savo lankytojams siūlo S. Čiurlionienės-Kymantaitės komediją „Kuprotas oželis“.

 

„Tikimės, kad tarptautiniame teatrų festivalyje bei Lietuvoje palankiai įvertintas spektaklis susilauks lankytojų dėmesio“, - teigia „BIG“ vadovas Gediminas Jasas.

 

„Mega“ nupirko „Skamp“

 

Valentino dieną prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ koncertuos populiari grupė „Skamp“. Koncerte skambės kūriniai iš paskutinio grupės albumo „Kažką?!“ ir dainos apie meilę.

 

„Nemokamo šventinio koncerto kviečiami pasiklausyti visi kauniečiai ir šio miesto svečiai“, - sako PLC „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic Red Management“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė.

 

Kils tūkstančiai žibintų

 

Prekybos ir pramogų sostinė „Kauno Akropolis“ bei radijo stotis „Tau“ organizuoja akciją „Uždek savo meilės žibintą“, skirtą Šv. Valentino dienai paminėti. Akcijos „Uždek savo meilės žibintą” metu į dangų pakils keli tūkstančiai širdies formos ugnies žibintų ir tokiu būdu bus pasiektas naujas Lietuvos rekordas.

 

„Bekylant žibintams, pakviesime visas poras ištarti nuostabiausius šiame pasaulyje žodžius - „Aš tave myliu!“, - sako PC „Kauno Akropolis“ valdytojas Vladimiras Kononenka.

 

Renginiai – apsimoka

 

Verslosavaite.lt kalbintas ekonomistas Visvaldas Eidukevičius sako, kad prekybos centrams tokius renginius organizuoti apsimoka.

 

„Galbūt renginio dieną tai neatsipirks tiesiogiai, bet didėja bendras centro žinomumas ir teigiamas įvaizdis. Ypač jei kažkas rengiama nuolat, formuojamas pirkėjo požiūris, kad čia verta užsukti. Jei jam tai kelia teigiamas emocijas jis, žiūrėk, ir pripranta lankytis“, - aiškino V. Eidukevičius.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: