VersloSavaite.lt   
2007 08 02, 17:11
„Delfi“ sugrįžo į estų rankas

Image
Verslosavaite.lt nuotr.
Pagal akcijų įsigijimo susitarimą, kuris buvo pasirašytas ketvirtadienį, Estijos žiniasklaidos rinkos lyderiai kompanija „Ekspress Group“ įsigijo naujienų portalą „Delfi“, kuris yra lankomiausias naujienų portalas Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje.

 

Užėmė lyderio pozicijas

reklama

 

Šiuo sandoriu „Eskpress Group“ užsitikrino lyderio pozicijas sparčiai besivystančioje internetinės reklamos rinkoje kiekvienoje iš Baltijos šalių. Ši žiniasklaidos priemonių grupė „Delfi“ savininke tapo įsigijusi amerikiečių valdomą bendrovę „Interinfo“, kuriai priklauso „Delfi“ portalai Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Ukrainoje. Šio portalų tinklo įkūrėja, bendrovė „Microlink“,  taip pat buvo valdoma estų.

 

„Šis sandoris įgalina „Ekspress Group“ tapti Baltijos šalių lyderiu vienoje iš sparčiausiai besivystančių rinkų Europoje – internetinės reklamos rinkoje. Be to įgauname atramos tašką ir Ukrainos rinkoje“, - sakė Hansas H. Luikas (Hans H. Luik), pagrindinis „Ekspress Group“ akcininkas.

 

„Delfi įsigyjimas mūsų grupei suteikia galimybę giliau skverbtis į internetinę rinką Baltijos šalyse. Tikiu, kad mūsų jau esami internetinės veiklos pasiūlymai susilauks dėmesio ir naudos iš didelio srauto žmonių, kuriuos generuoja Delfi portalai. Delfi taip pat suteikia patrauklią platformą augimui už Baltijos šalių rinkų. Šis sandoris atspindi mūsų strategiją, kuri buvo pristatyta prieš jį įvykdant, kuomet mes pažadėjome plėsti Ekspress Group veiklą Baltijos šalyse ir internetinėje erdvėje“, - teigė Hansas H. Luikas.

 

Pasak pagrindinio „Ekspress Group“ akcininko, „Delfi“ yra vienintelė nauja žiniasklaidos kompanija padengianti visas tris Baltijos šalis. Remiantis „Delfi“ įsigijimo sandoriu, „Ekspress Group“ turės stiprias pozicijas internetinėje erdvėje kiekvienoje iš Baltijos šalių ir turės puikias sąlygas tolesnei veiklos plėtrai. 

 

Paklojo per 50 mln. eurų

 

„Delfi“ pirkimo/pardavimo sandorio suma 54,05 milijonų eurų. Sandoris finansuotas „Espress Group“ lėšomis iš dabartinio viešo akcijų pardavimo pasiūlymo ir banko paskolos. Transakcija bus prižiūrima „Estijos Konkurencijos Tarybos“ (Estonian Competition Board).

 

Pasak Priit Leito, „Ekspress Group“ valdybos pirmininko, „Delfi“ planuojama apyvarta šiemet pasieks 7,5 milijono eurų, o veiklos pelnas pirminiais paskaičiavimais turėtų pasiekti 2,68 mln. eurų. Kompanija tikisi, kad po 2007 „Delfi“ apyvarta išaugs 30 proc., o veiklos pelnas 35-40 proc.

 

„Įsigijus „Delfi“, „Ekspress Group“ kompanija transformuojasi iš tradicinės žiniasklaidos kompanijos į kompaniją, kurios maždaug 13 proc. grupės apyvartos ir 30 proc. visos grupės pelno ateis iš interneto“, - sakė Priit Leito.

 

„Ekspress Group“ tampa moderniausia žiniasklaidos grupe su įspūdingiausiomis internetinėmis galimybėmis visose Baltijos valstybėse. Taip pat norime maloniai pranešti, kad visi vyresni „Delfi“ vadovai, mūsų įsitikinimu, geriausia grupė interneto profesionalų Baltijos regione pasveikino šį sandorį ir sutiko padėti įgyvendinti „Ekspress Group“ planus numatytus portalui „Delfi“.

 

Sieja bendri interesai ir verslo samprata

 

Jurga Eivaitė, „Delfi Lietuva“ direktorė, sakė, kad kai „Delfi“ tampa „Ekspress Group“ dalimi, tolimesni portalo planai bus remiami naujos žiniasklaidos grupės.

 

„Esame patenkinti, nes pagaliau esame žiniasklaidos grupės dalis, su kuria mus sieja bendri interesai ir verslo samprata. Taip pat bendradarbiavimas su kitomis „Ekspress Group“ kompanijomis sustiprins mus ir vietinėje rinkoje“ – teigė J. Eivaitė.

 

Magnusas Sonorpas (Magnus Sonnorp), „Interinfo“, dabartinės „Delfi“ savininkės valdybos pirmininkas, pažymėjo fenomenalų „Delfi“ vystymąsi, kuris truko per pastaruosius tris su puse metų, šiuos nuopelnus paskirdamas žmonėms, kurie dirbo „Delfi“. 

„Delfi“ turinys nesikeis

 

Pasak naujųjų „Delfi“ savininkų, portalo turinys nesikeis, tik bus bendradarbiaujama su kitais „Ekspress group“ leidiniais.

 

Lietuvoje nuo 2004 metų veikia „Ekspress group“ priklausanti UAB „Ekspress leidyba“, kuri leidžia Lietuvoje populiarius žurnalus „Panelė“, „Moteris“, „Klubas“ ir kitus.

 

Naujieji savininkai tvirtina, kad apie greitą „Delfi“ pardavimą net negalvoja, tačiau paminėjo, kad dabar kiekvienas gali tapti vienu jo savininku, nes biržoje yra prekiaujama trečdaliu grupės akcijų.

 

Artimiausiu metu naujieji „Delfi“ savininkai kitų žiniasklaidos priemonių pirkti neplanuoja.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok
Apsaugos kodas:* Code

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama