VersloSavaite.lt   
2016 05 05, 15:06
Tyrimas: „Lidl“ atėjimas pakeis lietuvių pirkimo įpročius

Image
Lidl
„Lidl“ atidarymas Lietuvoje paveiks mažmeninės prekybos rinką: tik 4% internetu apklaustų pirkėjų teigia, kad „Lidl“ atėjimas neturės jokios įtakos ir nepakeis jų pirkimo įpročių.

 

10% respondentų yra pasiruošę tapti reguliariais „Lidl“ pirkėjais nuo pat parduotuvių atidarymo dienos, o 3 iš 4 apklaustųjų norėtų pirmiausia apsipirkti, kad nuspręstų dėl tolesnio lankymosi, rodo „Nielsen“ atliktas internetinis pirkėjų tyrimas. Lietuviai yra susipažinę su „Lidl“ prekės ženklu ir turi patirties apsiperkant šio tinklo prekybos centruose kitose šalyse.

reklama

 

Apklaustieji yra puikiai informuoti apie „Lidl“: tik 2% respondentų nežino nieko apie šį prekybos centrą (įskaitant jo pavadinimą), lyginant su 12% atsakiusiųjų praėjusiais metais. 29% respondentų teigia, jog jie neseniai susidūrė su „Lidl“ kitose šalyse (praėjusiais ir šiais metais), o 45% respondentų žino prekybos centro pavadinimą, tačiau dar nėra jame pirkę.

 

Tyrimo rezultatai rodo, jog 2016-aisiais 10% respondentų jau turėjo patirties prekybos centre „Lidl“. Tuo tarpu per 2015 metus kitų šalių „Lidl“ parduotuvėse apsilankė 19% apklaustųjų.

Pirkėjai, kurie jau turi pirkimo patirties „Lidl“, daugiausiai yra pirkę tinklo parduotuvėse Lenkijoje (32%), Vokietijoje (32%) ir Didžiojoje Britanijoje (12%).

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: