VersloSavaite.lt   
2010 11 25, 16:23
Verslosavaite.lt valdančiai įmonei – penkeri

Image
Gediminas Dūda
UAB „VS Group“, dirbanti interneto žiniasklaidos, ryšių su visuomene ir reklamos verslo srityse lapkričio 25-ąją švenčia savo penkerių metų gimtadienį. Ta proga su įmonės vadovu Gediminu Dūda kalbėjomės apie pokyčius žiniasklaidos rinkoje ir iššūkius, kuriuos teko įveikti jo vadovaujamai bendrovei.

 

„Per penkerius metus įmonė atrado tas veiklos nišas, kur galėjo būti naudinga savo klientams ir įsitvirtino rinkoje. Džiaugiuosi, kad „VS Group“ šiuo metu galima drąsiai vadinti sėkmingai ir stabiliai veikiančia bendrove, atlaikiusia ekonomikos krizę ir kitas negandas“, – sako UAB „VS Group“ direktorius Gediminas Dūda.

reklama

 

2005 m. įkurta kaip nemokamo savaitraščio „Verslo savaitė“ leidėja, įmonė šiuo metu valdo internetinės žiniasklaidos priemones Verslosavaite.lt, Sportosavaite.lt, specialius projektus Kyšiai.lt ir Kaunoarena.info bei ryšių su visuomene agentūrą „Promo Service“, rengia seminarus ir mokymus.

 

Kuriuos bendrovės veiklos epizodus išskirtumėte kaip svarbiausius? – paklausėme G. Dūdos.

 

Svarbiausiu veiklos momentu laikyčiau įžvalgą, kad interneto reikšmė žiniasklaidos rinkoje didės labai sparčiai. Kai dauguma dar dirbo spaudoje ir abejojo internetinės žiniasklaidos galimybėmis, mes jau startavome su Verslosavaite.lt, kuris dabar yra vienas iš populiariausių verslo naujienų portalų Lietuvoje.

 

Kaip parodė patirtis – po metų kitų kiti rinkos dalyviai padarė tą patį – perėjo į internetą arba dirba tiek su spauda, tiek su savo internetiniais portalais.

 

Kitas svarbus įmonės veiklai momentas buvo ryšių su visuomene agentūros įkūrimas. Ruošdamiesi Verslosavaite.lt startui paskyrėme žmogų, atsakingą už šio projekto populiarinimą ir ryšius su visuomene.

 

Tuo metu jo darbas buvo rengti ir prižiūrėti projektus „(Ne)emigranto dienoraštis“, „Biuro Gražuolė“ t.y. dirbti tam, kad verslo naujienų portalas būtų žinomesnis, matomesnis rinkoje.

 

Vėliau pradėjome dirbti ir su išoriniais klientais, tai ir paskatino įkurti ryšių su visuomene agentūrą „Promo Service“.

 

Ar pavyko įgyvendinti tikslus, kuriuos kėlėte, kai buvo kuriama įmonė?

 

Įdomiausia yra tai, kad tikslas, kurį kėlėme, „išsiskaidė“ į keletą naujų. Ir negalima sakyti, kad tikslo nepasiekėme, o ėmėmės ieškoti naujų veiklų...

 

Prieš penkerius metus pagrindinis įmonės tikslas buvo verslo naujienų laikraštis, kurį turėjo gauti kiekviena Lietuvos įmonė nemokamai. Ištyrus rinką ir išleidus testinį tiražą priėjome išvados, kad kur kas optimalesnis ir perspektyvesnis variantas būtų leisti šį savaitraštį internete.

 

Šis leidinys netrukus išaugo į verslo naujienų portalą.

 

Kaip pasikeitė žiniasklaida per penkerius metus?

 

Žiniasklaida keičiasi pagal žmonių poreikius: parduodi tai, ką žmonės perka. Ypač pasikeitė masinių naujienų sektorius – vis daugiau purvo, intrigų, skandalų ir užsakomosios „žurnalistikos“.

 

Šitame informacijos triukšme paskęsta tikrosios visuomenės, valstybės problemos, strateginiai klausimai. Kokybiškos žiniasklaidos likučius beveik visiškai sužlugdė ekonominė krizė.

 

Tačiau geros ir naudingos informacijos vis dar galima surasti – kas ieško, tas randa.

 

Kaip jums pavyko išgyventi krizę?

 

Rimtai peržiūrėjome savo išlaidas, kurias pavyko gerokai apkarpyti, teko sumažinti ir darbuotojų skaičių, ieškoti įvairių netradicinių ir lanksčių variantų įgyvendinant savo tikslus.

 

Svarbiausia buvo laiku reaguoti ir veikti ryžtingai. Daugelis dvejojusių ar mėginusių žūtbūt išlaikyti prieškrizines apsukas nugrimzdo dugnan...

 

Mūsų įmonei buvo lengviau dar ir dėl to, kad vystome kelias skirtingas, bet giminingas veiklas. Jei vienoje srityje sunkiau – „patempia“ kita. Pavyzdžiui, drastiškai sumažėjus reklamos užsakymams, išgyventi padėjo ryšių su visuomene agentūros veikla ir mokymų organizavimas.

 

Kokie ateities planai?

 

Kiti metai turėtų parodyti, kaip įmonė yra pasirengusi dirbti pokriziniame laikotarpyje ir padidinti pardavimus – tam potencialias yra.

 

Yra planų ne tik vystyti turimus projektus – Verslosavaite.lt, Sportosavaite.lt – bet ir kitais metais startuoti su nauju projektu, skirtu eksportui. Kol kas apie jį kalbėti detaliau dar anksti, vyksta paruošiamieji darbai.

 

Dar vienas svarbus žingsnis – RsV agentūra „Promo Service“ ketina stipriau dirbti su užsienio rinkomis. Jau dirbame Latvijos rinkoje, dar šiais metais ketiname vykdyti projektusLenkijoje, o ateinančiais - ir Vokietijoje, Estijoje.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai: