reklama

reklama

VersloSavaite.lt   
2017 01 26, 12:08
Skaičiuoja augančius buitinės technikos pardavimus

Image
VersloSavaite.lt nuotr.
Buitinės technikos pardavimai taikosi į naujus rekordus, tiesa, jie dar nepasiekti – praėjusių Kalėdų rodikliai dar tik prisivijo 2014 metų pikus, o pastarieji buvo geriausi nuo pat 2008 metais buvusių aukštumų.

 

Specialistai pastebi, nors daiktų vis dar perkame palyginti mažiau, tačiau jiems išleidžiame daugiau, nes vis labiau rūpinamės jų kokybe.

 

2017-ieji – naujų aukštumų metai?

reklama

 

„Šiais metais buitinės technikos ir elektronikos pardavimų rinka turėtų augti 3–5 proc. 2017 m. lietuviai vis dažniau pirks nešiojamą garso techniką, t. y. belaides kolonėles ar belaides ausines. Daugiau pinigų bus išleidžiama ir didelės įstrižainės televizoriams. Aktyvi nekilnojamo turto rinka augins ir įmontuojamos buitinės technikos poreikį, kuris kils bent 5 proc.“, – teigia Eduardas Grybovas, technologijų rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ atstovas Lietuvoje.

 

O štai kompiuterių – pasak jo – ir toliau pirksime mažiau. Šioje kategorijoje augimas prognozuojamas tik žaidimų kompiuteriams ir jų priedams.

 

E.Grybovas prognozuoja, kad 2017 m. gali būti naujų aukštumų metai. Augimo prognozes patvirtina ir buitinės technikos gamintojų bei pardavėjų atstovai.

 

Nuo kiekybės prie kokybės

 

„Galima konstatuoti, kad pirkėjai Lietuvoje tampa vis išrankesni. Jie moka pinigus ir nori gauti apčiuopiamą naudą. Jeigu perkantieji dulkių siurblius anksčiau žiūrėjo tik į jų galingumą, tai dabar vis svarbesnė tampa išvalymo kokybė, keliamo triukšmo lygis, siurblio mobilumas. Pirkėjams reikia gerų daiktų, nes jie nėra tokie turtingi, kad pirktų prastą daiktą, kurį netrukus vėl reikės keisti“, – sako „Electrolux“ atstovas Laurynas Skruibis.

 

Tendenciją patvirtina ir „Elektromarkt“ komercijos direktorius Vitalijus Tarasevičius: „Pas mus įsigyjamas trečdalis visos Lietuvos didelės įstrižainės televizorių. Šią poziciją stiprinsime dar labiau, nes matome, kad pirkėjams vis svarbesnė tampa kokybė, jie ieško vis išmanesnių ir didesnės įstrižainės įrenginių. Panaši tendencija matoma ir kituose prekių kategorijose, todėl planuojame, kad mūsų augimo pagrindas bus ne įsigytų prekių kiekis, o jų kokybė.“

 

Internetu pirksime daugiau

 

„Prognozavome, kad 2016 m. buitinės technikos pardavimai internetu užims jau ketvirtį rinkos. Mūsų duomenys rodo, kad elektroninės prekybos išsikovota erdvė buvo pora procentų kuklesnė. Tačiau ji ir toliau augs. Matome ir tai, kad internetu perkama daugiau kainuojanti technika“, – sako E. Grybovas.

 

Elektroninės prekybos augimui rengiasi ir buitinės technikos pardavėjai. „Pažymėčiau tai, kad elektroninės prekybos vaidmuo vis auga. Tiesa, pirkėjų įpročiai kinta lėčiau – užsisakę prekes internetu jie neretai patys vyksta į fizines parduotuves atsiimti pirkinių, jiems taip pat svarbu, kad teikiame garantinio serviso paslaugas bei garantijos pratęsimą.

 

Jeigu fizinėse „Elektromarkt“ parduotuvėse 2017 metais planuojamas nuosaikus 5 proc. augimas, tai internetinių pardavimų augimas turėtų būti gerokai didesnis – turime ambicingą planą savo apyvartą elektroninėje erdvėje padidinti 50 proc. 2017 metais planuojame buitinės technikos pardavimus visose platformose auginti ketvirtadaliu“, – sako „Elektromarkt“ komercijos direktorius.

 

Verslosavaite.lt

 

 



 

Komentuoti
Vardas:
Komentaras:

Neburnok

VersloSavaite.lt pasilieka teisę šalinti reklaminius, nekultūringus, įžeidžiančius ar kitaip įstatymus pažeidžiančius skaitytojų komentarus. Už komentarus atsako juos paskelbę skaitytojai. Paskelbusieji netinkamus komentarus gali būti patraukti baudžiamojon, administracinėn ar civilinėn atsakomybėn.

 

Susiję straipsniai:

 

reklama

apklausa

Ar per pastaruosius metus kilo jūsų darbo užmokestis?
 

reklama

reklama